    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie kabluj
    Date: Sun, 4 Aug 2024 13:23:02 +0200
    <v8flsj$1kv$5@news.chmurka.net> <v8fnre$daq$2@news.chmurka.net>
    <v8fqot$hs8$1@news.chmurka.net> <v8fsin$daq$3@news.chmurka.net>
    <v8fvbo$1kv$9@news.chmurka.net> <v8g1hc$dar$9@news.chmurka.net>
    <v8hmqj$8d0$3@news.chmurka.net> <v8hrtc$bop$3@news.chmurka.net>
    <v8ifgn$rd7$1@news.chmurka.net> <v8jmc1$boo$2@news.chmurka.net>
    <v8ktbs$488$1@news.chmurka.net> <v8l0on$15q$1@news.chmurka.net>
    <v8lp00$rc1$1@news.chmurka.net> <v8lran$a76$2@news.chmurka.net>
    <v8n4l1$24f$1@news.chmurka.net> <v8n64c$128$1@news.chmurka.net>
    <v8n735$4jn$1@news.chmurka.net>

    W dniu 04.08.2024 o 08:28, Akarm pisze:
    > Ale kiedy by się nie spojrzało na zdjęcia dróg z Google Maps, zawsze
    > widać hołotą parkującą na skrzyżowaniach. Nie dość, że zasłaniają
    > widoczność na pieszych, przechodzących po przejściu, to dodatkowo mogą
    > doprowadzić do czołowego zderzenia. Ktoś skręci i zderzy się czołowo z
    > jadącym przez skrzyżowanie pod prąd - bo inaczej przejechać się nie da.
    > Nie odholowują - bo nie muszą. To nie USA, niestety. ?

    Tam jest ograniczenie 30 km/h, więc nawet ta czołówka katastrofą nie
    będzie, ale oczywiście masz rację i tak nie powinno być. Te samochody
    parkujące zmuszają do najechania na ciągłą linię. Ile jest samochodów z
    tymi identyfikatorami, o których mowa na znaku? Bo jak tam w głąb
    "wjechałem", to dalej niewiele pojazdów.

    Może spróbuj to wpisać w Krajową Mapę Zagrożeń z kilkoma fotkami i
    opisem, że to nagminne. To - przynajmniej u nas - idzie do Policji.
    Faktycznie, jak się prześledzi fotki w Google, to wygląda na jakąś
    lokalną patologię.

    Inna sprawa, że należałoby ocenić, na ile to przejście dla pieszych jest
    tam w ogóle potrzebne. Na żadnym zdjęciu nie widzę żadnego pieszego
    idącego tym chodnikiem wzdłuż drogi. Może w tym tu jest problem i należy
    to przejście usunąć. Ludzie miejscowi wiedzą, że to przejście, to jakaś
    lipa i zaczęli ignorować tę bzdurę. "Przejechałem" kamerą kilkaset
    metrów w jedną i drugą stronę i widać tam jedną kobietę pod lokalnym
    spożywczakiem. Sklepy otwarte, więc "w nocy", czy "niedzielę" tych fotek
    nie ronili.
    --
    (~) Robert Tomasik