-
21. Data: 2011-05-07 06:51:57
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>
Jacot wrote:
> zyja. Przewaznie ona sie peka, na skutek przelamania drutow przy
> koncowce a to z powodu zlej konstrukcji osadzenia koncowki w dzwigni
> albo malej o nia dbalosci.
A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz, coby
miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.
--
Pozdrawiam,
Kompan.
"-Hi!" - lied the politician.
-
22. Data: 2011-05-07 07:12:17
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Piotr Kompa"
A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz, coby
miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.
Wspolczesne sa samosmarujace wiec jedynie koncowki w uchwytach
--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek
-
23. Data: 2011-05-07 08:04:27
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-05-07 09:12, Tytus pisze:
> Siemka
>
> *** "Piotr Kompa"
> A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz, coby
> miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.
>
> Wspolczesne sa samosmarujace wiec jedynie koncowki w uchwytach
>
Jesli wewnatrz pancerza ma poteflonowa rurke a w niej linke to tak. Ale
wiekszosc zamiennikow poteflonu nie ma i trzeba je smarowac raz na jakis
czas.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
24. Data: 2011-05-07 08:33:56
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Sat, 07 May 2011 08:51:57 +0200, Piotr Kompa <p...@w...pl> wrote:
>> zyja. Przewaznie ona sie peka, na skutek przelamania drutow przy
>> koncowce a to z powodu zlej konstrukcji osadzenia koncowki w dzwigni
>> albo malej o nia dbalosci.
>
> A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz, coby
> miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.
Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać. (Jak
nie mogą, to się w końcu urwą, a linki to zwykle się urywają przy baryłkach
bo tam jest słaby punkt)
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
25. Data: 2011-05-07 09:27:34
Temat: Re: nie do ko?ca wysprz?gla
Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>
W dniu 2011-05-06 22:23, Grzybol pisze:
> U?ytkownik "Piotr Rezmer"<p...@e...net.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:iq1jri$jqa$2@inews.gazeta.pl...
>> Kuczu pisze:
>>> Zle myslales. Linki zuzywaja sie tak samo jak kazdy inny element
>>> motocykla. Gdyby bylo inaczej to ciezko by bylo kupic taka ilosc
>>> zamiennikow jaka jest na rynku.
>> A jak cz?sto zmienia?e? w swoim ?yciu linki sprz?g?a? Ja do tej pory any
>> razu, na przejechanych co? ko?o 110 kkm.
>
> Trza by?o mie? jawe albo cezete za starej komuny, wtedy by? zobaczy? ile
> razy linka sprz?g?a sz?a si? j...?:-)
>
Ja mialem Ogarka i m.in. nauczylem sie na nim jazdy z linka gazu
zapleciona na gwozdziu :D
--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki
XTZ 750 '91
Podkowa Leśna
-
26. Data: 2011-05-07 11:59:28
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>
Leszek Karlik wrote:
>> A jak należy dbać o linki? Poza napuszczeniem smarowidła w pancerz,
>> coby miały poślizg, nic mi do głowy nie przychodzi.
>
> Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać. (Jak
> nie mogą, to się w końcu urwą, a linki to zwykle się urywają przy baryłkach
> bo tam jest słaby punkt)
Właśnie, to chyba jakaś zmowa jest.
Będzie trzeba przesmarować na wszelki wypadek.
--
Pozdrawiam,
Kompan. CB 500
"-Hi!" - lied the politician.
-
27. Data: 2011-05-07 14:32:47
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
Leszek Karlik pisze:
> Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać.
Może być WD40, czy broń cię Panie Boże?
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
28. Data: 2011-05-07 19:34:14
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: Arni <a...@n...spam.pl>
Piotr Rezmer pisze:
> Leszek Karlik pisze:
>
>> Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać.
> Może być WD40, czy broń cię Panie Boże?
Kiedy sie ludzie nauczą, że WD 40 to nie jest srodek do smarowania a
penetrator do rozruszania zapieczonych czesci? Koncówki w uchwytach
samruje sie smarem stałym
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD
-
29. Data: 2011-05-08 09:35:22
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Sat, 07 May 2011 21:34:14 +0200, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:
[...]
>>> Smarować końcówki w uchwytach, żeby się mogły swobodnie obracać.
>> Może być WD40, czy broń cię Panie Boże?
> Kiedy sie ludzie nauczą, że WD 40 to nie jest srodek do smarowania a
> penetrator do rozruszania zapieczonych czesci?
WD40 to taki uniwersalny środek, znaczy, ni pies ni wydra, dobry penetrator
to też nie jest, lepiej jakiś dedykowany penetrating oil. :-)
Tzn. technicznie WD40 to "Water displacement" i służy do usuwania wody i
zastępowania jej warstewką oleju, która zostaje po odparowaniu, więc
teoretycznie
trochę smaruje.
Ale nie, do smarowania końcówek w uchwytach się raczej nie nadaje. :-)
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
30. Data: 2011-05-08 17:27:04
Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
Leszek Karlik pisze:
> Ale nie, do smarowania końcówek w uchwytach się raczej nie nadaje. :-)
A co byłoby dobre, łatwo dostępne (masło, olej, mydło) i dostępne nie
tylko jako towar hi-tec, czyli np. w najbliższym nor-auto, larssonie,
intermotorsie, tesco?
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar