  • Data: 2018-01-10 20:05:50
    Temat: Re: nie. Ustawodawca.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-01-2018 o 19:16, Uzytkownik pisze:

    > Dla Ciebie szkoda czasu.

    To nie ja pierdzielę że skrzyżowanie ma 5 km.

    > Chyba, że jesteś tak mądry, że nam tu powiesz

    Nie odwracaj kota ogonem.
    To Ty miałeś zeznać na jakiej podstawie mogą istnieć niekończące się
    skrzyżowania.

    Ja nie twierdzę że mogą, więc nie znam takiej podstawy.

    > Oczywiście tylko Ty jeździsz takimi drogami.

    Oczywiście że nie.
    Codziennie przejeżdżają nią tysiące poznaniaków.
    I żaden nie próbuje się wpychać na dodatkowy pas, tłumacząc że przecież
    są na skrzyżowaniu, więc ten co nim wjechał na drogę główną ma obowiązek
    im ustąpić.

    > Nie jesteś w stanie tego zrozumieć o czym dyskutujemy i o czym ja piszę?

    Zrozumiałem tak po trzecim poście i to napisałem.
    A Ty zamiast zrobić to samo, albo przyznać że Cię to przerasta, nadal
    pierdzielisz głupoty o niekończących się skrzyżowaniach.
    Zamilcz, lepiej, dla własnego dobra.