-
301. Data: 2018-01-12 13:16:26
Temat: Re: nie. Linia krawędziowa.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 12 Jan 2018 12:14:26 +0100, w <p3a5bl$jq4$1@news.mixmin.net>, "Witko4"
<d...@p...pl> napisał(-a):
> Linia krawędziowa jest umieszczana PRZY KRAWĘDZI JEZDNI.
> Linia krawędziowa nie jest umieszczana NA KRAWĘDZI jezdni.
Nie ma znaczenia. Wyznacza koniec jezdni.
-
302. Data: 2018-01-12 15:36:25
Temat: Re: nie. Linia krawędziowa.
Od: "Witko4" <d...@p...pl>
Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:tn9h5dlmqdkptec5n61fdk615t7nihvvdn@4ax.com...
Fri, 12 Jan 2018 12:14:26 +0100, w <p3a5bl$jq4$1@news.mixmin.net>, "Witko4"
<d...@p...pl> napisał(-a):
>> Linia krawędziowa jest umieszczana PRZY KRAWĘDZI JEZDNI.
>> Linia krawędziowa nie jest umieszczana NA KRAWĘDZI jezdni.
> Nie ma znaczenia. Wyznacza koniec jezdni.
Nie wyznacza końca jezdni.
-
303. Data: 2018-01-12 16:10:59
Temat: Re: nie. Linia krawędziowa.
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-01-12 o 15:36, Witko4 pisze:
>>> Linia krawędziowa jest umieszczana PRZY KRAWĘDZI JEZDNI.
>>> Linia krawędziowa nie jest umieszczana NA KRAWĘDZI jezdni.
>
>> Nie ma znaczenia. Wyznacza koniec jezdni.
>
> Nie wyznacza końca jezdni.
Wyznacza krawędź jezdni.
" P-7a linia krawędziowa przerywana wyznacza krawędź jezdni"
" P-7b linia krawędziowa ciągła wyznacza krawędź jezdni; ponadto
oznacza zakaz wjazdu na pobocze kierującemu pojazdem samochodowym"
Pozdrawiam
-
304. Data: 2018-01-12 17:09:47
Temat: Re: nie. Ustawodawca.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 12-01-2018 o 10:06, r...@k...pl pisze:
> Thu, 11 Jan 2018 16:57:47 +0100, w <p381hr$o71$1@node1.news.atman.pl>,
> Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
>
>> W dniu 10-01-2018 o 20:23, r...@k...pl pisze:
>>> Wed, 10 Jan 2018 20:05:50 +0100, w <p35o6e$h2d$1@node1.news.atman.pl>,
>>> Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
>>>
>>>>>> Tylko nie kompromituj się skrzyżowaniem o długości 5 km.......
>>>>>> A taka sytuacja miałaby miejsce, w sytuacji gdy rozbiegówka przechodzi
>>>>>> w kolejny, dodatkowy pas drogi głównej.
>>>
>>> Gdy przechodzi w dodatkowy pas, to przechodzi.
>>> Ale najczęściej nie przechodzi.
>>
>> I co to zmienia w kwestii przepisów?
>
> Włączając się z rozbiegówki musisz ustąpić wszystkim na głównej drodze (również
> wyprzedzającym).
Bo ponieważ?
> Jeżeli jesteś już na dodatkowym pasie powstałym z rozbiegówki masz
> pierwszeństwo w zajęciu środkowego pasa przed tym, który chce na ten pas
> wjechać ze skrajnego lewego.
A co go tak automagicznie zmieniło?
Przecież żaden nowy przepis nie zadział, dalej jest to to samo
skrzyżowanie, które powoduje że (Twoim zdaniem) rozbiegówka też jest
skrzyżowaniem?
No chyba, że uważasz, że rozbiegówka nie jest już pasem nowej drogi, z
jakiegoś innego nieokreślonego powodu.
Wyjaśnisz bzdury które wypisujesz?
-
305. Data: 2018-01-12 22:17:39
Temat: Re: nie. pojedyńcza linia przerywana.
Od: "Witko4" <d...@p...pl>
Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:8vpc5dhsg6cumdup4k096vbstigrmvvrdn@4ax.com...
> Po to wymyślono linie krawędziowe oddzielające jezdnie drogi głównej.
To nie jest linia krawedziowa.
To jest pojedyńcza linia przerywana o podwójnej szerokości.
-
306. Data: 2018-01-12 22:19:14
Temat: Re: nie. Ustawodawca.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,
Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
> > Włączając się z rozbiegówki musisz ustąpić wszystkim na głównej drodze (również
> > wyprzedzającym).
>
> Bo ponieważ?
Ponieważ jesteś na podporządkowanej.
> > Jeżeli jesteś już na dodatkowym pasie powstałym z rozbiegówki masz
> > pierwszeństwo w zajęciu środkowego pasa przed tym, który chce na ten pas
> > wjechać ze skrajnego lewego.
>
> A co go tak automagicznie zmieniło?
Linia krawędziowa przerywana przechodząca w zwykłą przerywaną.
> Przecież żaden nowy przepis nie zadział, dalej jest to to samo
> skrzyżowanie, które powoduje że (Twoim zdaniem) rozbiegówka też jest
> skrzyżowaniem?
jw.
> No chyba, że uważasz, że rozbiegówka nie jest już pasem nowej drogi, z
> jakiegoś innego nieokreślonego powodu.
> Wyjaśnisz bzdury które wypisujesz?
Po co skoro nie przeczytałeś do czego służą określone linie, więc i tak nic nie
zrozumiesz?
-
307. Data: 2018-01-13 01:52:50
Temat: Re: nie. Linia przerywana.
Od: "Witko4" <d...@p...pl>
Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:469i5d5foiltdb55ppkdg7t5vmkl20g07q@4ax.com...
Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,
> Linia krawędziowa przerywana przechodząca w zwykłą przerywaną.
Tam nie ma linii krawędziowej przerywanej.
Tam jest linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.
-
308. Data: 2018-01-13 07:26:06
Temat: Re: nie. Ustawodawca.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 12-01-2018 o 22:19, r...@k...pl pisze:
> Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,
> Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
>
>>> Włączając się z rozbiegówki musisz ustąpić wszystkim na głównej drodze (również
>>> wyprzedzającym).
>>
>> Bo ponieważ?
>
> Ponieważ jesteś na podporządkowanej.
Z jakiego tytułu?
>
>>> Jeżeli jesteś już na dodatkowym pasie powstałym z rozbiegówki masz
>>> pierwszeństwo w zajęciu środkowego pasa przed tym, który chce na ten pas
>>> wjechać ze skrajnego lewego.
>>
>> A co go tak automagicznie zmieniło?
>
> Linia krawędziowa przerywana przechodząca w zwykłą przerywaną.
Rodzaj linii decyduje Twoim zdaniem o pierwszeństwie i końcu skrzyżowanie?
Masz jakąkolwiek, choćby najmniejszą, podpórkę w przepisach?
>> No chyba, że uważasz, że rozbiegówka nie jest już pasem nowej drogi, z
>> jakiegoś innego nieokreślonego powodu.
>> Wyjaśnisz bzdury które wypisujesz?
>
> Po co skoro nie przeczytałeś do czego służą określone linie
Wiem do czego nie służą - do tego o czym piszesz.
Mi to wystarczy, a Ty się musisz doszkolić.
-
309. Data: 2018-01-13 08:18:41
Temat: Re: nie ma obowiązku zjeżdżać.
Od: "Witko4" <d...@p...pl>
Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
news:5a51fb96$0$650$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2018-01-07 o 10:32, Witko4 pisze:
>>
>> Jeżeli kierowca widzi (lub znaki go informują), że prawy pas kończy się
>> to nie ma obowiązku zjeżdżać na prawy kończący się pas.
>
> Art, 16 pkt. 4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko
> prawej krawędzi jezdni.
Kierujący nie ma obowiązku stosować się do powyższego,
jezeli musiałby przejechać linię przerywana P-1 o podwójnej szerokości.
-
310. Data: 2018-01-13 10:10:12
Temat: Re: nie ma obowiązku zjeżdżać.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 13-01-2018 o 08:18, Witko4 pisze:
> Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> news:5a51fb96$0$650$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2018-01-07 o 10:32, Witko4 pisze:
>>>
>>> Jeżeli kierowca widzi (lub znaki go informują), że prawy pas kończy się
>>> to nie ma obowiązku zjeżdżać na prawy kończący się pas.
>>
>> Art, 16 pkt. 4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie
>> blisko prawej krawędzi jezdni.
>
> Kierujący nie ma obowiązku stosować się do powyższego,
> jezeli musiałby przejechać linię przerywana P-1 o podwójnej szerokości.
BTW: czy P-1 nie musi mieć odstępów równej długości co pasów?