  • 301. Data: 2018-01-12 13:16:26
    Temat: Re: nie. Linia krawędziowa.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jan 2018 12:14:26 +0100, w <p3a5bl$jq4$1@news.mixmin.net>, "Witko4"
    <d...@p...pl> napisał(-a):

    > Linia krawędziowa jest umieszczana PRZY KRAWĘDZI JEZDNI.
    > Linia krawędziowa nie jest umieszczana NA KRAWĘDZI jezdni.

    Nie ma znaczenia. Wyznacza koniec jezdni.

  • 302. Data: 2018-01-12 15:36:25
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    <d...@p...pl> napisał(-a):

    > Nie ma znaczenia. Wyznacza koniec jezdni.

    Nie wyznacza końca jezdni.

  • 303. Data: 2018-01-12 16:10:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-12 o 15:36, Witko4 pisze:

    > Nie wyznacza końca jezdni.

    Wyznacza krawędź jezdni.

    " P-7a linia krawędziowa przerywana wyznacza krawędź jezdni"
    " P-7b linia krawędziowa ciągła wyznacza krawędź jezdni; ponadto
    oznacza zakaz wjazdu na pobocze kierującemu pojazdem samochodowym"

    Pozdrawiam

  • 304. Data: 2018-01-12 17:09:47
    Temat: Re: nie. Ustawodawca.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-01-2018 o 10:06, r...@k...pl pisze:

    > Włączając się z rozbiegówki musisz ustąpić wszystkim na głównej drodze (również
    > wyprzedzającym).

    Bo ponieważ?

    > Jeżeli jesteś już na dodatkowym pasie powstałym z rozbiegówki masz
    > pierwszeństwo w zajęciu środkowego pasa przed tym, który chce na ten pas
    > wjechać ze skrajnego lewego.

    A co go tak automagicznie zmieniło?
    Przecież żaden nowy przepis nie zadział, dalej jest to to samo
    skrzyżowanie, które powoduje że (Twoim zdaniem) rozbiegówka też jest
    skrzyżowaniem?

    No chyba, że uważasz, że rozbiegówka nie jest już pasem nowej drogi, z
    jakiegoś innego nieokreślonego powodu.
    Wyjaśnisz bzdury które wypisujesz?

  • 305. Data: 2018-01-12 22:17:39
    Temat: Re: nie. pojedyńcza linia przerywana.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > Po to wymyślono linie krawędziowe oddzielające jezdnie drogi głównej.

    To nie jest linia krawedziowa.
    To jest pojedyńcza linia przerywana o podwójnej szerokości.

  • 306. Data: 2018-01-12 22:19:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Bo ponieważ?

    Ponieważ jesteś na podporządkowanej.

    > A co go tak automagicznie zmieniło?

    Linia krawędziowa przerywana przechodząca w zwykłą przerywaną.

    > Przecież żaden nowy przepis nie zadział, dalej jest to to samo
    > skrzyżowanie, które powoduje że (Twoim zdaniem) rozbiegówka też jest
    > skrzyżowaniem?

    jw.

    > No chyba, że uważasz, że rozbiegówka nie jest już pasem nowej drogi, z
    > jakiegoś innego nieokreślonego powodu.
    > Wyjaśnisz bzdury które wypisujesz?

    Po co skoro nie przeczytałeś do czego służą określone linie, więc i tak nic nie
    zrozumiesz?

  • 307. Data: 2018-01-13 01:52:50
    Temat: Re: nie. Linia przerywana.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,

    > Linia krawędziowa przerywana przechodząca w zwykłą przerywaną.

    Tam nie ma linii krawędziowej przerywanej.
    Tam jest linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.

  • 308. Data: 2018-01-13 07:26:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-01-2018 o 22:19, r...@k...pl pisze:

    > Ponieważ jesteś na podporządkowanej.

    Z jakiego tytułu?

    > Linia krawędziowa przerywana przechodząca w zwykłą przerywaną.

    Rodzaj linii decyduje Twoim zdaniem o pierwszeństwie i końcu skrzyżowanie?
    Masz jakąkolwiek, choćby najmniejszą, podpórkę w przepisach?

    > Po co skoro nie przeczytałeś do czego służą określone linie

    Wiem do czego nie służą - do tego o czym piszesz.
    Mi to wystarczy, a Ty się musisz doszkolić.

  • 309. Data: 2018-01-13 08:18:41
    Temat: Re: nie ma obowiązku zjeżdżać.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Art, 16 pkt. 4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko
    > prawej krawędzi jezdni.

    Kierujący nie ma obowiązku stosować się do powyższego,
    jezeli musiałby przejechać linię przerywana P-1 o podwójnej szerokości.

  • 310. Data: 2018-01-13 10:10:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-01-2018 o 08:18, Witko4 pisze:
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Kierujący nie ma obowiązku stosować się do powyższego,
    > jezeli musiałby przejechać  linię przerywana P-1 o podwójnej szerokości.

    BTW: czy P-1 nie musi mieć odstępów równej długości co pasów?