  • 311. Data: 2018-01-13 10:24:36
    Temat: Re: nie ma. P-1.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    news:p3cidj$4su$1@node1.news.atman.pl...

    > BTW: czy P-1 nie musi mieć odstępów równej długości co pasów?

    Zwykła P-1, nie musi, ale może.
    P-1 o podwójnej szerokości, musi.

  • 312. Data: 2018-01-13 10:34:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-01-2018 o 10:24, Witko4 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:p3cidj$4su$1@node1.news.atman.pl...

    > Zwykła P-1, nie musi, ale może.
    > P-1 o podwójnej szerokości, musi.

    No właśnie.
    A ta na rysunku nie ma.
    Więc co to za linia dokładnie?

  • 313. Data: 2018-01-13 10:42:12
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > No właśnie.
    > A ta na rysunku nie ma.
    > Więc co to za linia dokładnie?

    Albo zwykła P-1 skopana przez malarzy,
    albo P-1 o podwójnej szerokości, skopana przez malarzy.
    Co kto woli.

  • 314. Data: 2018-01-13 13:19:25
    Temat: Re: nie. rozbiegówka jest czescia skrzyzowania.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > Dla mnie rozbiegówka jest czescia skrzyzowania, bo to jest miejsce
    > kontaktu
    > jednej drogi z druga i nastepuje tam wymiana pojazdow miedzy drogami.

    rozbiegówka jest czescia skrzyzowania tam gdzie namalowana
    jest linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.

    Z Rozporządzenia :

    2. Znak P-1 o podwojnej szerokości, w ktorym kreski
    i przerwy sa rowne, informuje ponadto, że wyznaczony
    pas ruchu jest pasem:
    1) ruchu powolnego,
    2) zanikajacym albo
    3) przeznaczonym wyłacznie dla pojazdow wyjeżdżajacych
    na inna drogę lub jezdnię.

  • 315. Data: 2018-01-13 16:07:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-01-2018 o 13:19, Witko4 pisze:

    > rozbiegówka jest czescia skrzyzowania tam gdzie namalowana
    > jest linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.

    ???
    Nie pisałeś dotychczas czegoś innego?

> [...]
    > 1) ruchu powolnego,
    > 2) zanikajacym albo
    > 3) przeznaczonym wyłacznie dla pojazdow wyjeżdżajacych

    A jak Ci z tego cytatu wyszło, że taka linia tworzy z takiego pasa
    skrzyżowanie?

  • 316. Data: 2018-01-13 18:46:35
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > A jak Ci z tego cytatu wyszło, że taka linia tworzy z takiego pasa
    > skrzyżowanie?

    Wynika to z poz. 3.

  • 317. Data: 2018-01-13 19:01:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-01-2018 o 18:46, Witko4 pisze:

    >>> 2) zanikajacym albo

    > Wynika to z poz. 3.

    Czyli zmieniasz zdanie, co do pierwszeństwa na takim wjeździe?
    Bo literalnie chyba nie masz racji, po pierwsze - kreski i przerwy NIE
    SĄ równe, a identyczna sytuacja ma miejsce w przypadku pasa
    wjazdowo/zjazdowego.
    Linia jest taka sama.

  • 318. Data: 2018-01-13 19:35:46
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > Czyli zmieniasz zdanie, co do pierwszeństwa na takim wjeździe?

    Nie, nie zmieniam zdania.
    Pierwszeństwo jest uzależnione od tego w którym miejscu
    jest połączenie dróg, a to zależy od tego jakie linie są namalowane.

    > Bo literalnie chyba nie masz racji, po pierwsze - kreski i przerwy NIE SĄ
    > równe, a identyczna sytuacja ma miejsce w przypadku pasa
    > wjazdowo/zjazdowego.
    > Linia jest taka sama.

    Jeżeli kreski i przerwy nie są równe, to jaka jest linia wg PoRD ?
    czy P-1 linia pojedyńcza przerywana ?

  • 319. Data: 2018-01-13 20:38:24
    Temat: Re: nie. rozbiegówka .
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > po pierwsze - kreski i przerwy NIE SĄ równe, a identyczna sytuacja ma
    > miejsce w przypadku pasa wjazdowo/zjazdowego.
    > Linia jest taka sama.

    A czy spotkałeś takie oznakowanie, że pas rozbiegowy
    oddzielony jest linią przerywaną, a nie linią przerywaną
    o podwójnej grubości z kreskami równymi przerwom ?
    bo ja spotykam zawsze linię przerywaną o podwójnej grubości
    z kreskami i przerwami jednakowej długości.

    W przypadku pasa wjazdowo/zjazdowego to nie wiem
    jaką linią jest oznakowany, bo w mojej okolicy
    nie ma takiego.

  • 320. Data: 2018-01-14 10:36:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-01-2018 o 19:35, Witko4 pisze:
> [...]
    > Pierwszeństwo jest uzależnione od tego w którym miejscu
    > jest połączenie dróg, a to zależy od tego jakie linie są namalowane.

    A w omawianym przypadku?

    > Jeżeli kreski i przerwy nie są równe, to jaka jest linia wg PoRD ?
    > czy P-1 linia pojedyńcza przerywana ?

    To jest dobre pytanie.
    Na jedne linie - przerwy nie takie, na inne, są zdecydowanie za wąskie.