  • Data: 2018-01-07 07:22:48
    Temat: Re: nie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2018 o 00:19, Marek S pisze:

    > "Właśnie sprawdziłem jaki jest odcinek do tego miejsca od poprzedniego
    > skrzyżowania: 520m. Na poprzednim skrzyżowaniu prawie zawsze ustawiam
    > się na lewym pasie bo prawy w szczycie jest zakorkowany przez
    > zjeżdżających w prawo.
    >
    > Gdy jestem pierwszy na lewym - nie ma problemu - zawsze zdążę zawczasu
    > zjechać na prawo na w/w odcinku i to z uwzględnieniem iż zrobię to tak
    > aby nie utrudniać życia zielonemu - gdy nie da się inaczej i wcześniej
    > prawy pas zajmę, to utrudnię mu życie, trudno.
    >
    > Na tym odcinku 520m, gdy ruszam w kolumnie, to  naprawdę ciężko
> [...]

    Nie wiem gdzie takie zwyczaje bywają, nie znam twojego stylu jazdy,
    powiem tak: W Warszawie autobusy przegubowe "przebijają" się przez trzy
    pasy z zatoczki do skrętu w lewo na 50 metrach i nie ma z tym problemów.
    Czy to w korkach w godzinach szczytu czy normalnie. Jeśli u was pół
    kilometra na zmianę pasa to mało, to coś jest nie tak albo z tobą albo z
    kierowcami ogółem.

    Shrek