    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie
    Date: Sat, 6 Jan 2018 15:16:56 -0000 (UTC)

    Marek S <p...@s...com> wrote:
> [...]
    rzypadku/00071UEZ2KPSTTP2-C122-F4.jpg

    > Ja to akurat rozumiem. Autor stawiał po prostu kilka hipotez w celu
    > zobrazowania problemu, które później sam obalał cytując paragrafy.
    > Konkluzja jest taka, że nic nie da się ustalić. Skrzyżowanie to nie jest.

    Ależ jest! Co Ty wygadujesz?
    Po co by stały tam znaki A7 i A6d?
    One informują o dojeżdzaniu do skrzyżowania w sposób jednoznaczny.
    A Ty masz watpliwości??? :-)

    > Zauważ ile o tym dyskutujemy i zdań jest tyle, co użytkowników.
    > Prowadząc auto czasem ma się 0.5s na podjęcie decyzji. I co wtedy?

    To, że ludzie tutaj mają różne opinie nie znaczy że wszystkie opinie są
    zgodne z Kodeksem.
    Ty na przyklad jestes w ewidentnej kolizji z logika myslac ze tu nie ma
    skrzyzowania :-)

    Ja pamiętam zakaz z kursu zmiany pasa na skrzyżowaniu ktorego nie moge
    znaleźć - więc odkąd się uczyłem poluzowały się przepisy. Jeździłbym
    bezpieczniej bo nie zmieniałbym pasa na skrzyżowaniu - mokm zdanie to
    niebezpieczny manewr i dziwi mnie ta zmiana.