  • Data: 2018-01-06 17:32:27
    Temat: Re: nie
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-01-2018 o 16:16, Pszemol pisze:

    > Wiem ze cytujesz, ale dodatkowo wyciagasz bledne wnioski.

    Dlatego tu jestem by je obalić lub podtrzymać.

    > Gdzie jest domniemana linia zatrzymania sie dla zielonego na naszym
    > obrazku?
    > Juz Ci to tłumaczylem obok: gdyby byl rządek niebieskich aut 20 bo
    > korek, zielony dojechalby do konca rozbiegowki i musialby sie zatrzymac z
    > migaczem w lewo. To jest linia zatrzymania dla niego, konczaca obszar
    > skrzyzowania.

    Sam gdzieś napisałem prawie dokładnie to samo i chyba Tobie. Napisałem
    to przyciśnięty do muru z żądaniem mojej prywatnej interpretacji, czego
    unikam jak mogę. Ale nie daje się.

    W innej gałązce (nie komentuj tutaj bo bałagan powstanie) podałem
    przykład, gdzie wjazd ma ok 1km. I w dodatku są po obu stronach
    obwodnicy i to w różnej konfiguracji. Tylko jeden z nich zmienia się w
    zjazd. Tam zapytałem, o to czy w związku z tym skrzyżowanie ma 2-3km?

    One działają post factum.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek