  • Data: 2009-05-11 22:37:39
    Temat: Re: netart i niepowazne zachowanie
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś nie dało się przenieść domeny na nowe konto firmowe z konta
    prywatnego bo jakiś błąd wyskakiwał. Mieli to zrobić. Miałem dużo
    innych ważniejszych spraw na głowie i przypomniało mi się godzinę
    przed wygaśnięciem domeny. Piszę z konsultantem, że chce opłacić...
    niech mi ją zarezerwują ponownie tylko bo akurat tak pech chciał
    zabrakło mi dosłownie paru groszy na koncie tego dnia, miałem wtedy
    tylko gotówkę przy sobie do wykonania przelewu w tym czasie a bank już
    zamknięty o tej porze, więc jutro dopiero bym mógł wykonać przelew
    ewentualnie teraz wyszedł by niekompletny (nie duża kwota). A płatność
    karta kredytową nie wchodziła w gre. Niestety nie da się! Efekt?
    Domena wykupiona przez dropped.pl Kur... ale tak dawno mnie wtedy nie
    zdenerwował... ci konsultanci mają szczęście, że mieszkają daleko...