  • Data: 2009-05-16 15:25:04
    Temat: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ widzę nie jestem jedynym zawiedzionym podejściem
    firmy Netart ( nazwa.pl ) do swoich klientów, więc aby na
    przyszłość ostrzeć innych, dodam też 3 gorsze od siebie,
    jak klienta Netartu od paru lat, a niebawem - klienta byłego.

    1. Około rok temu nie można było mieć dwóch abonentów o tym
    samym kontaktowym adresie e-mail. To był absurd, po mojej
    interwecji znieśli ten limit. Rok później okazało się, że
    nie tyle znieśli, co jedynie zwiększyli do 2 abonentów.
    Ponowna przepychanka trwała kilkanaście maili, ale tym
    razem nic nie dała. BETON. A absurd trwa dalej.

    2. Od około 3 tygodni NIE DA SIĘ Z NETARTU WYTRANSFEROWAĆ (!)
    domen zagranicznych (com, org, info, itd). Podobno zwaliło się
    coś w OnLineNicu i Netart "nie może" akceptować transferów.
    Trwa to już za długo, a Netart zeznaje, że nie ma na to
    wpływu. Ale CO TO MNIE OBCHODZI!?

    3. Kodów auth-info nie można otrzymać mailem. Nie można
    ich nawet otrzymać pocztą na adres korespondencyjny.
    Netart wysyła je wyłącznie na adres rejestrowy abonenta,
    który czasami potrafi być jedynie formalny. A kody
    auth-info oczywiście mają swój termin przydatności
    do użycia.. :>

    4. Ostatnio próbowałem zrobić kilka cesji w ramach moich
    abonentów. Cesje te miały naturę jedynie formalno-porządkową,
    co było oczywiste. Każda z 3 stron cesji ma jednak siedzibę
    w innym miescie. Ciężko jest zebrać wszystkie pieczątki
    i podpisy wszystkich prezesów na jednej kartce w ciągu 30 dni,
    zebrałem więc je na osobnych ale identycznych kartkach jako
    ważne oświadczenia woli. Netartu to jednak "nie przekonało"
    a zresztą odrzucili wnioski bo... przyszły pocztą kilka dni
    za późno. Reklamacja nic nie dała. BETON.

    Na koniec reflekcja; odnoszę nieodparte wrażenie, że większość
    "przeciwności losu" zaczęła mnie spotykać, gdy w Netarcie
    zauważyli że zamierzam się stamtąd ewakuować. Od wtedy
    spotykają mnie niemal same problemy ;) A to domeny nie
    mogę wytransferować, a to maila nie dostali, a to wniosek
    nie tak wypełniony, a to czegośtam brakuje, itd, itp.

    W sprawie tych cesji może rzeczywiście nie dopełniłem
    na czas wszystkich formalności na tip-top, ale moja
    spółka generuje (generowała) Netartowi wystarczający
    obrót, bym miał prawo oczekiwać trochę bardziej zaufanego
    i indywidualnego podejścia do mnie jako klienta, czy wręcz
    (niedoszłego w końcu formalnie) - partnera.

    Nie ma odpowiedniego podejścia, to nie będzie obrotu.
    Teraz to już dla zasady wytransferuje stamąd wszystko
    co mam.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces: