  • Data: 2009-06-02 20:08:11
    Temat: Re: netart i niepowazne zachowanie
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@e...com.pl pisze:
    > Pisze tutaj gdyz niestety infolinia netart okazala sie zupelnie
    > niepomocna a sprawa jest istotna i pilaca, a ze polip ma magiczna sile
    > oddzialywania to przekonalo sie wielu.
    >
    > Zagranie ze strony netart uwazam za totalnie niepowazne,
    > nieprofesjonalne wrecz ... brak slow.
    > Ale do rzeczy:
    > W piatek o godzinie 16.52 dostalem maile pt. zablokowana domena xxx z
    > powodu: negatywna weryfikacja
    >
    > Maile przeczytalem pare godzin pozniej (wczesniej dostepu nie mialem).
    > Zadzwonilem i sie pytam o co chodzi.

> [...]

    ciekawych wydarzen ciag dalszy:

    Pomimo fanatycznego trzymania sie przez NetArt wlasnego Regulaminu,
    niedotrzymali 7 dniowego terminu rozpatrzenia reklamacji. Widac z
    zalozenia regulamin ma obowiazywac w 1 strone.
    Reklamacja poslana faxem, mailem oraz listem poleconym.
    Zobabedzie dalej.

    --
    Adam Paluch