  • Data: 2009-05-18 15:59:59
    Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz&Wojtek - prawie mnie przekonaliście do rozwodu... mam z nimi
    podobne doświadczenia - ich BOK działa tak żeby możliwie utrudnić życie
    klientom, panel czasami działa (zwykła delegacja potrafi wywalić pod
    rząd kilka ciekawych błędów typu "Błąd platformy"), zlecenia rezygnacji
    z domen nie są uwzględniane (i ślą faktury pomimo prośby żeby tego nie
    robić), nie można się doprosić o API (rok temu tu wysyłałem maila na
    ten temat; mid:u...@k...net - i cisza,
    więc teraz pewnie też zignorują to, że klienci im uciekają).

    czekam na ofertę konkurencji i jak dobrze pójdzie to -350 dla netartu :)

    --
    "Just because you are unique doesn't mean you are useful."