  • Data: 2002-03-11 11:17:20
    Temat: Re: neostrada
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arkadiusz Goralski wrote:

    > Przeczytaj:
    > http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=720740&dzia
    l=02110203

    > Przy okazji zacytuje fragment:
    > "Gazeta: Czy cena na SDI spadnie?
    >
    > WITOLD RATAJ: Obecnie nie sš planowane obniżki cen SDI. Jednakże trwajš
    > prace nad wprowadzeniem zmian w cenniku w póŸniejszym terminie.
    >
    > Z Neostradš jest jeszcze większy bałagan. Wprawdzie nie można jej
    > teoretycznie rozdzielać w sieci osiedlowej, ale jednoczeœnie urzšdzenia
    > dostępowe sš na to przygotowane. Sieć osiedlowa może być osobš prawnš,
    > np. stowarzyszeniem, a więc w z punktu widzenia prawa jednym abonentem."

    A dziennikarze wybiurczej to sobie czytają ten regulamin jak chcą jak
    widać ;) Nie znam się aż tak dobrze na prawie gospodarczym, ale wg. mnie
    jak jest napisane, że nie można udostępniać poza lokal, to nie można
    udostępniać poza lokal, bez wgłębiania się w to, kto z tego skorzysta.
    A co do samego "przystosowania" - te szare ładne modemy mają funkcjonalność
    rutera i montowane są tylko wtedy, kiedy wykupimy od tpsa "ruter". Jest
    to pomyślane dla małych firm, które nie chcą stawiać oddzielnego serwera,
    nie dla sieci osiedlowych. Im i tak wystarczy ten biały modem Siemensa
    za 600zł, bo podłączą go do FreeSCO ;)

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee@.cpi.pl

    "Whip me. Beat me. Make me maintain AIX."