  • Data: 2013-08-29 16:28:09
    Temat: Re: neonówki
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-29 14:52, J.F pisze:

    > Hm, musieli chyba bardzo malo uzywac, albo wymieniali na biezaco i nawet
    > o tym nie wiesz.
    > Bo swietlowkom w czesci zasadniczej atmosfera nie szkodzi (za to szkodzi
    > calemu osprzetowi i polaczeniom), ale rury maja jednak ograniczona
    > zywotnosc.
    > Nie chce mi sie wierzyc aby przetrwaly 40-50 lat.
    >
    > Tam jeszcze pieczatki na rurach powinny byc - nie ma tam jakiejs daty,
    > nazwy (firmy zlikwidowanej 20 lat temu) itp ?
    >
    > J.

    Używane były sporadycznie - kilka razy w roku. Cała instalacja była
    robiona kablem okrągłym, w "starym" szczelnym stylu - jak w piwnicach -
    czyli np. szczelne metalowe puszki z gumowymi przelotkami, obrotowe
    szczelne wyłączniki.
    Świetlówki nie były wymieniane. Było ich dużo więcej, niż potrzeba, więc
    jak jakaś padała, to tak już zostawało.

    Będę tam końcem września. Jak nie zapomnę, to sprawdzę i może gdzieś
    zapodam jakieś fotki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam