  • 31. Data: 2012-04-26 14:48:24
    Temat: Re: nazwa dla procedury
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    generau fir <f...@g...pl> wrote:

    > w kazdym razie w tym stylu (i to dosyc dokladnie) sa pisane moje domowe
    > projekty - 'uproszczone c', o ile jest tu jakies wieksze pole do dzialania
    > to wlasnie np kwestia samego nazewnictwa (nazw) (samych nazw bardziej niz
    > wyrazen)

    Z ciekawości - dlaczego ciągle zmieniasz From?

    --
    Gof

  • 32. Data: 2012-04-26 15:07:37
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, April 26, 2012 1:48:24 PM UTC+1, Adam Wysocki wrote:

    > Z ciekawości - dlaczego ciągle zmieniasz From?

    Kill Files.

    RW

  • 33. Data: 2012-04-26 16:33:39
    Od: " " <f...@g...pl>

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Z ciekawości - dlaczego ciągle zmieniasz From?

    niestety przy uzywaniu gazety trzeba cos wpisac w pole autor
    za kazdym postem, przy czym wogole łatwiej o tym zapomniec
    niz o tym pamietac

    lubie dobierac rozne nicknamy (to jedna z fajniejszych rzeczy
    (byc moze trudna do zrozumienia dla rozlicznych nudziarzy))
    i w przeciaglu lat uzywalem dobrych kilku glownych i paru
    mniej waznych (jeszcze wiecej uzywalem kiedys na czatach
    tlenu ktore chyba jednak juz wykorkowały a byly fajne -
    swego czasu uzywalem)
    ostatnio inwencja mi troche siadła, moze powinienem wiecej
    uzywac dosyc neutralnego 'saint fir'

  • 34. Data: 2012-04-26 18:58:39
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

    > Kill Files.
    Wtedy wygląda jakby pisał z kimś innym a nie z samym sobą :D

  • 35. Data: 2012-04-26 19:36:51
    Od: " " <f...@g...pl>

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > Wtedy wygląda jakby pisał z kimś innym a nie z samym sobą :D
    > Pozdrawiam

    zwykle mowie na temat (aczkolwiek dzis jestemm przemeczony
    boli mnie glowa - moze zrobie jakas przerwe) ogolnie denerwuje
    mnie zwal szarej i debilnej nudy oddzielajacejswiat od jego
    ciekawszej postaci - a nie zawsze tak bylo :(

    --
    l i f e
    l e s s

  • 36. Data: 2012-04-26 19:57:27
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mnie zwal szarej i debilnej nudy oddzielajacejswiat od jego
    > ciekawszej postaci - a nie zawsze tak bylo :(
    Nudy powiadasz... to napisz ciekawy program :D

  • 37. Data: 2012-04-27 10:34:49
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > swego czasu uzywalem)
    > ostatnio inwencja mi troche siadła, moze powinienem wiecej

    Nikt nie zabrania zmiany nicka.
    Problem jest w tym, że często sam sobie odpowiadasz na wysłanego przez
    siebie posta, odpisując pod innym nickiem.
    To już sprawia, że osoby biorące udział w dyskusji, przestają dyskutować i
    zaczynają podejrzewać Cię o wariactwo.
    Przynajmniej ja doszedłem do takich wniosków.

    tx

  • 38. Data: 2012-04-27 11:16:25
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    t.o. <r...@w...pl> wrote:

    > Problem jest w tym, że często sam sobie odpowiadasz na wysłanego przez
    > siebie posta, odpisując pod innym nickiem.

    Zobacz pl.regionalne.warszawa, tam to dopiero jest takie indywiduum.

    --
    Gof

  • 39. Data: 2012-04-27 11:19:58
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    t.o. <r...@w...pl> wrote:

    > Problem jest w tym, że często sam sobie odpowiadasz na wysłanego przez
    > siebie posta, odpisując pod innym nickiem.

    Zobacz pl.regionalne.warszawa, tam to dopiero jest takie indywiduum.

    Polecam też wątek:

    I jeszcze więcej odpowiedzi samemu sobie... przynajmniej pod jednym nickiem.

    --
    Gof

  • 40. Data: 2012-04-27 12:22:15
    Od: " tnias rif" <f...@g...pl>

    t.o. <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > zaczynają podejrzewać Cię o wariactwo.
    > Przynajmniej ja doszedłem do takich wniosków.

    wydaje mi sie ze o ile tak to zakrawa na pewna lekką
    glupote
    poniewaz nie jest chyba specjalnie trudno odroznic
    odpowiadanie samemu sobie (dosyc zresztą opowszechny
    chwyt stylistyczny) od uzupelniania wypowiedzi (na
    warsztacie np nazywa sie to 'edit') - uzywm tego w
    ten sposob bo jest to dla mnie wygodne i odpowiada
    mi ten sposob pisania, podobnie jak i inne uzywane
    przeze mnie konwencje - uwazam nawet ze zbyt
    malo
    tworczo
    podchodzi sie do formy postow (z reguly)
    (z tym ze aktywna forma wymaga jakiejs tresci a
    grupowicze z tym pierwszym maja zwykle problem)