  • 41. Data: 2012-04-27 12:47:35
    Temat: ot: techniczne i formalne sprawy newsow
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    pozatym - nie wiem jak kygladaj newsy w czytnikach,
    ale moze to byc problem techniczny wywolany w wiekszej
    czesci przez gazeta.pl i moze ew w malej przez czytniki

    - swego czasu onetowska bramka jak pamietam na stale
    zapamietywala to co tu w gazecie musialbym wklepywac
    za kazdym razem do editboxa (ktorego zwykle wogole nie
    widze bo znika z gory ekranu) - nawet jak go widze
    to stylistycznie jako miejsce na porzadny podpis
    odzialuje na mnie jakos negatywnie - wolalbym zeby to bylo
    na stale skojarzone z kontem do usenetu ale tak nie
    jest - stalym elementem jest tylko email do ktorego
    niestety gazeta dokleja rozne glupie wytnij i usun

    - masakrycznie mi sie to nie podoba, ale nie znam
    zadnej lepszej bramki (jak ktos zna to moze mi polecis)
    Ew moglbym zainstalowac jakis program czytnik
    ale musialby mi pasowac

    - kiedys uzywalem bramki onetu i tamta byla lepsza
    ale miala glupi limit na 10 postow na 24h (na wszystkie
    grupy) i wtedy czasem musialem pisac z drugiego
    mail - ufam ze teraz te sprawy sa jasne (a tlumacze to
    cierpliwie juz chyba z 4 raz, mimo ze szczerze mowiac
    nie bardzo chce mi sie tlumaczyc te glupoty)

  • 42. Data: 2012-04-27 15:25:43
    Temat: Re: ot: techniczne i formalne sprawy newsow
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    <f...@n...gazeta.pl> wrote:

    > - masakrycznie mi sie to nie podoba, ale nie znam
    > zadnej lepszej bramki (jak ktos zna to moze mi polecis)
    > Ew moglbym zainstalowac jakis program czytnik
    > ale musialby mi pasowac

    Zainstaluj, jest ich cała masa.

    > mail - ufam ze teraz te sprawy sa jasne (a tlumacze to
    > cierpliwie juz chyba z 4 raz, mimo ze szczerze mowiac
    > nie bardzo chce mi sie tlumaczyc te glupoty)

    Wytłumacz raz i wysyłaj msgid/linka...

    --
    Gof

  • 43. Data: 2012-04-30 18:43:08
    Temat: Re: nazwa dla procedury
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik " M.M." <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Z nazwą procedury to przesadziłeś, ale AI dla
    > botów to fajna sprawa. Myślałem jakiś czas temu o

    Wetnę się w wątek - może "oun" ?

    Jak ktoś nie chwycił - "oun" to Ośrodkowy Układ Nerwowy, każdy
    lekarz/farmaceuta to zrozumie.

    Jeżeli ktoś woli anglojęzycznie - CNS - Central Nervous System.

    Ewentualnie można CCC lub C3 - Command Control and Communication.

  • 44. Data: 2012-04-30 20:06:10
    Od: " kenobi" <f...@g...pl>

    slawek <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś woli anglojęzycznie - CNS - Central Nervous System.
    >
    > Ewentualnie można CCC lub C3 - Command Control and Communication.

    to moze do jakichs duzych i zlozonych systemow -
    tu bym wolal cos czasownikowego i prostszego

    - przy okazji zrodel dooma np widac jak dobre nazwy
    (tj takie o duzej okreslonosci informacyjnej) sa
    wazne,

    doom ma chyba raczej dosyc kiepskie nazwy (choc z drugiej
    stony moze i w pewnej skali dobre, czesc jest dobra)

    - odnosza sie do wlasnego slowniczka pojec adhoc zwlaszcza
    typy struktur maja nie za dobre nazwy, np 'visplane' dla
    renderowania 'poziomych kawalkow' (i inne tak samo nieczytelne)

    albo R_DrawMasked dla wyrenderowania na wierzhu sceny spritów
    (czy czegos takiego)

    w sumie pytalem glownie spodziewajac sie ze moze po prostu
    jest na to jakas oficjalna nazwa - oficjalne nazwy (jak np
    DrawLineBressenham )są dobre bo czytajacy kod moze sobie
    znalezc pelne wytlumaczenie np w wiki

    --
    l i f e l e s s o r d i n a r y