  • Data: 2012-06-02 10:26:45
    Temat: Re: nazewnictwo plikow z kodem
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    f i r <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > jeszcze inna kwestia w moim wypadku to 'stripnąć' windows.h -
    > moj kod dla testow ma okolo 500k (drugi do ogla tez ok 500k)
    > a includy windy jak kiedys mowilem maja 3000k moze
    > zakomentowanie 99% vel wybiorcze inkludowanie tylo tego
    > czego uzywam z windows.h mogloby przyspieszyc (ale to troche
    > zabawy i tez nie mam teraz na to kwestii)

    trzecia opcja to robic tak jak c przykazalo czyli opanowac jakies
    make i kompilowac jednak kazdy plik.c odzielnie i na gorze pliku
    wstawiac te deklaracje itp - ale tez mi sie nie che tego robic
    - wiecej opcji poza tymi trzema poki co nie widze, czyli mam
    trzy opcje, ramdysk, stripowanie windows.h i porzadny make