  • Data: 2012-05-31 11:42:01
    Temat: Re: nazewnictwo plikow z kodem
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Uzyskanie któtkich cykli zmiana-kompilacja-debug jest bardzo ważna dla
    > komfortu pracy. Te twoje 30 sekund jest zdecydowanie upierdliwe.

    Zacznij pisać na terminale płatnicze VeriFone, to zmienisz zdanie ;)

    Po skompilowaniu aplikacji trzeba:

    1. Zlinkować ją (dwie minuty na moim sprzęcie - Intel Core 2 Duo T7200,
    2 GHz, 2 GB RAM)

    2. Podpisać ją (specjalny okienkowy tool, bez działającej automatyzacji z
    commandline'a, dwa 6-cyfrowe PIN-y dla karty do podpisywania, które trzeba
    podać przy każdym podpisywaniu; samo podpisywanie trwa ok. pół minuty)

    3. Wejśc do OS menu (kolejny 6-znakowy PIN)

    4. Przeklikać się przez OS menu (kilka klawiszy)

    5. Wpisać hasło grupy (kolejny 6-znakowy PIN)

    6. Wrzucić aplikację (przez USB kilkanaście sekund, przez COM-a 2 minuty,
    a drivery do USB działają tylko na WinXP i lubią wywalić bluescreena)

    7. Poczekać aż terminal zweryfikuje podpis i odpali aplikację (minuta)

    8. W odpowiednim momencie odpalić putty na wirtualny port COM (normalny COM
    jest zajęty przez pinpada, a dostępny przez USB rozłącza się przy restarcie
    terminala - nie odpalenie tego putty, gdy włączone jest debugowanie, powoduje
    freeze terminala, na który pomaga tylko wyjęcie baterii)

    Oczywiście emulatora nie ma, a z włączonym debugowaniem po USB zakłócany
    jest czytnik kart chipowych i ciągle wyskakują błędy odczytu kart. Po roku
    takiego pisania zapomniałem już jak to jest, dwa razy kliknąć i mieć
    odpalony program... więc nie narzekajcie że macie źle :)

    --
    Gof