  • 61. Data: 2014-01-13 07:09:54
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 22:42, Artur Maśląg wrote:

    > To są znowu twoje imaginacje. Może też się kiedyś nauczysz, że nie
    > jedzie się komuś na ogonie. Na tym złym 'zachodzie' to nawet
    > wprowadzili obowiązkowe utrzymywanie odstępu za jadącym z przodu.
    > Takie FR-y potrafią to mierzyć i mandaty wysyłać...

    No czyli potwierdzasz - nawet jak się wpieprzysz w dupę takiemu
    kolesiowi na TT, co gwałtownie i bez powodu zahamuje ze 120 do 40, to
    stwierdzisz że to nie wina FR, tylko twoja i FR nie miał z tym nic
    wspólnego, a nawet poprawił bezpieczeństwo.

    Shrek.

  • 62. Data: 2014-01-13 08:05:56
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-13 07:06, Shrek pisze:

    > Dobrze - zgadzamy się co do faktów - ludzie w tym miejscu, z powodu
    > fotoradaru gwałtownie i niespodziewanie hamują z prędkości 120+ do <50.
    >
    > Teraz ocena faktu - moim zdaniem jest to niebezpieczne (i jest to
    > zupełnie obiektywne i oczywiste), twoim zdaniem jest to obiektywnie i w
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > sposób oczywisty zupełnie bezpieczne. Pytanie kto tu jest obiektywnie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > powalony?

    Obiektywnie to Ty jesteś powalony, próbując mi przypisać twierdzenia,
    które nie były mojego autorstwa. No, ale jak pisałem, ja za twoje
    imaginacje i brednie nie odpowiadam.

  • 63. Data: 2014-01-13 08:08:33
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-13 07:09, Shrek pisze:

> [...]
    > stwierdzisz że to nie wina FR, tylko twoja i FR nie miał z tym nic
    > wspólnego, a nawet poprawił bezpieczeństwo.

    Ja za twoje imaginacje nie odpowiadam - nie potwierdzam twojej tezy,
    jak również podobne stwierdzenia z moich ust nie padły.

    Krótko mówiąc - bredzisz:>

  • 64. Data: 2014-01-13 10:45:48
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.01.2014 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Ale tylko dlatego, ze wyczules podstep, ze moze ktos wpadl na pomysl na
    > prostej drodze powieszenia ograniczenia i postawienia fotoradaru ;-)
    > Tak nas nauczono...

    Przeca tam są ograniczenia, 90 -> 70 -> niby zjazd co CHT i foto, HGW
    gdzie robi foto, przed zjazdem, czy za?

    > A slady tam sa piekne :-)

    no ba.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 65. Data: 2014-01-13 10:57:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Jan 2014, Shrek wrote:

    > Widzę że nawet jak się wpieprzysz w takiego gościa co da po heblach, to nie
    > zauważysz związku przyczynowo-skutkowego i powiesz, że to twoja wina.

    W sprawie formalnej.
    1. co za różnica, z jakiego powodu "da po heblach"?
    2. oczywista "wina z tyłu" nie umniejsza odpowiedzialności wykonującego
    "zbędne niebezpieczne hamowanie", inaczej mówić, "dającemu" należy się
    mandat.

    Tylko nie pisz mi, że to ostatnie nie ma zastosowania, bo to jest
    właśnie meritum problemu :>
    (podobnie jak łapanie ostrożnie jeżdżacych, w wyniku akcji [akcyj]
    "alkohol", wywoływanych przez katastrofy z udziałem nisko latajacych
    dwupromilowych sprawców).

    pzdr, Gotfryd

  • 66. Data: 2014-01-13 10:57:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-13, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Przeca tam są ograniczenia, 90 -> 70 -> niby zjazd co CHT i foto, HGW
    > gdzie robi foto, przed zjazdem, czy za?

    Eee, ale chyba tylko na bocznej jezdni. Na glownej ograniczenie jest tylko
    na odcinku wiaduktu nad rondem. Przyjrze sie dzisiaj :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2014-01-13 11:18:50
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.01.2014 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Eee, ale chyba tylko na bocznej jezdni. Na glownej ograniczenie jest tylko
    > na odcinku wiaduktu nad rondem. Przyjrze sie dzisiaj :-)

    Ale napewno? Ograniczenia i foto stoją tutaj:
    http://i3.minus.com/jqvhnFN3IySYv.jpg

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 68. Data: 2014-01-13 11:21:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-13, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Ale napewno? Ograniczenia i foto stoją tutaj:
    > http://i3.minus.com/jqvhnFN3IySYv.jpg

    No pewny nie jestm, dzis rzuce okiem :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2014-01-13 14:11:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 09 Jan 2014 22:27:51 +0100, cumulonimbus

    > BTW, jest jakiś plan wprowadzenia znaków 3d (czy czegoś podobnego) w
    > okolicach przejść dla pieszych - żeby kierowca miał wrażenie, że na
    > drodze bawi się dziecko.

    Wczoraj gdzieś mi mignęło, że chodzi o grafiti
    "przestrzenne" pędzlowane na drodze.

    > Głupota

    Prawda. Większość się znieczuli i jak faktycznie
    w końcu będzie na drodze dziecko, to je rozjadą.

    --
    Pozdor Myjk

  • 70. Data: 2014-01-13 16:14:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-13 08:05, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    >
    > Obiektywnie to Ty jesteś powalony, próbując mi przypisać twierdzenia,
    > które nie były mojego autorstwa. No, ale jak pisałem, ja za twoje

    Dobra - fakty już stwierdziliśmy - ludziki z powodu tego fotoradaru na
    drodze dwupasmowej ekspresowej hamują gwałtownie i niespodziewanie, w
    sposób niczym nie uzasadniony (poza fotoradarem) ze 120+ do 50-.

    I teraz twoim (subiektywnym) zdaniem jest to działanie:

    A - poprawiające bezpieczeństwo,
    B - bez znaczenia dla bezpieczeństwa,
    C - niebezpieczne.

    Odpowiedzi nie musisz uzasadniać.