  • 51. Data: 2014-01-12 22:12:57
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-12 22:03, Shrek pisze:

    > A ile innych znasz na Wisłostradzie?

    Widzę, że on ciebie prześladuje od dawna. To się podobno da leczyć.

    > Nie no - 30 na trzypasmowej drodze z pasem zieleni na skrzyżowaniu z
    > sygnalizacją świetlną i brakiem przebiegów kolizyjnych (no chyba, że
    > skręt w prawo tak traktować) to żaden haczyk.

    Aha, znaczy wydawało ci się 70, zwolniłeś do 50, a tu ograniczenie
    do 30 z powodu zmiany organizacji ruchu (zamknięcie tunelu) i
    będziesz z uporem maniaka opowiadał o 'haczykach' na kierowców?
    Mania prześladowcza:>

    > Sorry ale to tylko wynik tresury. Prosta sprawa bodziec-reakcja.

    Jak debil to debil. Separować trzeba. Ewentualnie edukować.

    > Bez znaczenia - tamten radar powoduje jedynie niebezpieczeństwo - gdyby

    Pierdu, pierdu - dla ciebie to w zasadzie wszystkie radary powodują
    niebezpieczeństwo...

    > nie to że nie ma porównania z sytuacją wcześniejszą z pewnością
    > odnotowano by w tym miejscu wzrost kolizji.

    ... a wypadków nie ma, ponieważ tam jeżdżą tylko ci, którzy trasę
    znają.

  • 52. Data: 2014-01-12 22:17:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 22:06, Artur Maśląg wrote:

    > Trzeba być nieźle powalonym, by o twoje opowieści i teorie uznawać
    > za *obiektywne* :P

    Trzeba być nieźle powalonym, żeby nie widzieć śladów gum na asfalcie w
    tym _akurat_ miejscu i nie widzieć związku.

    Oznakowanie i fotopstyczki mają konkretny cel - poprawiać bezpieczeństwo
    - i akurat w tym miejscu przynoszą skutek odwrotny - obiektywnie i
    naprawdę trzeba być nieźle zaślepionym, zeby tego nie dostrzegać.

    Shrek.

  • 53. Data: 2014-01-12 22:26:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 22:12, Artur Maśląg wrote:

    > Widzę, że on ciebie prześladuje od dawna. To się podobno da leczyć.

    Mi on zwisa - hamuję wcześniej i przyspieszam za skrzyżowaniem jak
    wszyscy. Można się przyzwyczaić. Bez sensu, ale trudno. Zaleta jest
    taka, że można spokojnie prawym pasem przelecieć i bez problemu wbić się
    na środkowy, ale to też tymczasowe.

> [...]
    > do 30 z powodu zmiany organizacji ruchu (zamknięcie tunelu) i
    > będziesz z uporem maniaka opowiadał o 'haczykach' na kierowców?

    Mi się nic nie wydawało, choć jakbym nie był tutejszy, to zapewne bym
    pomyślał że to jakiś żart.

    > Jak debil to debil. Separować trzeba. Ewentualnie edukować.

    Separuj wszystkich - tylko w imię czego? Ewidentnie jest niebezpieczny,
    sladów gum nikt na asfalcie nie malował.

    > Pierdu, pierdu - dla ciebie to w zasadzie wszystkie radary powodują
    > niebezpieczeństwo...

    Nie wszystkie, tak naprawdę to jestem zwolennikiem stawiania radarów w
    uzasadnionych przypadkach. Uważam, że oznakowany fotoradar akurat bardzo
    dobrze pełni rolę prewencyjną. Tylko akurat niektóre nie są uzasadnione.
    A niektóre jak ten na TT powodują jedynie zagrożenie.

    > ... a wypadków nie ma, ponieważ tam jeżdżą tylko ci, którzy trasę
    > znają.

    Tak - trasą tranzytową przez DC jeżdzą tylko miejscowi - zwłaszcza tą
    jezdnią dla ruchu tranzytowego nie lokalnego.

    Shrek.

  • 54. Data: 2014-01-12 22:27:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-12 22:17, Shrek pisze:

    > Trzeba być nieźle powalonym, żeby nie widzieć śladów gum na asfalcie w
    > tym _akurat_ miejscu i nie widzieć związku.

    Misiu - Ty mi tutaj nie próbuj przypisywać własnych imaginacji.
    Jak pisałem są ślady na asfalcie i nie tylko przed tym FR.
    Daruj więc sobie podobne teksty.

    > Oznakowanie i fotopstyczki mają konkretny cel - poprawiać bezpieczeństwo

    Oooo, coś nowego...

    > - i akurat w tym miejscu przynoszą skutek odwrotny - obiektywnie i
    > naprawdę trzeba być nieźle zaślepionym, zeby tego nie dostrzegać.

    W twoich ustach *obiektywnie* brzmi jak niezły żart:>

  • 55. Data: 2014-01-12 22:31:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 22:27, Artur Maśląg wrote:

    > Misiu - Ty mi tutaj nie próbuj przypisywać własnych imaginacji.
    > Jak pisałem są ślady na asfalcie i nie tylko przed tym FR.
    > Daruj więc sobie podobne teksty.

    Są tylko przed FR (znaczy incydentalnie mogą być i gdzi indziej, bo się
    zdarza, natomiast przed FR jest ich mnóstwo).

    > Oooo, coś nowego...

    > W twoich ustach *obiektywnie* brzmi jak niezły żart:>

    LOL - patrzysz na ślady gum - są przed FR- znaczy tam ludzie hamują z
    piskiem. Fakty są oczywiste.

    Shrek.

  • 56. Data: 2014-01-12 22:32:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-12 22:26, Shrek pisze:

    > Mi on zwisa - hamuję wcześniej i przyspieszam za skrzyżowaniem jak

    Jak widzę nie, skoro nawet z dawnych czasów ciebie prześladuje.

    > Mi się nic nie wydawało, choć jakbym nie był tutejszy, to zapewne bym
    > pomyślał że to jakiś żart.

    Znaczy mania prześladowcza, a piszesz, że 'obiektywnie' oceniasz
    sytuację:>

    > Separuj wszystkich - tylko w imię czego?

    W imię twojego lepszego samopoczucia?

    > Ewidentnie jest niebezpieczny,
    > sladów gum nikt na asfalcie nie malował.

    Niedawno poprawiali...

    > Nie wszystkie, tak naprawdę to jestem zwolennikiem stawiania radarów w
    > uzasadnionych przypadkach.

    Aha, a uzasadnione to które?

    > Uważam, że oznakowany fotoradar akurat bardzo
    > dobrze pełni rolę prewencyjną. Tylko akurat niektóre nie są uzasadnione.
    > A niektóre jak ten na TT powodują jedynie zagrożenie.

    Przybędzie więcej to się przyzwyczaisz.

    > Tak - trasą tranzytową przez DC jeżdzą tylko miejscowi - zwłaszcza tą
    > jezdnią dla ruchu tranzytowego nie lokalnego.

    Dziękuje za potwierdzenie...

  • 57. Data: 2014-01-12 22:36:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 22:32, Artur Maśląg wrote:

    > Przybędzie więcej to się przyzwyczaisz.

    Widzę że nawet jak się wpieprzysz w takiego gościa co da po heblach, to
    nie zauważysz związku przyczynowo-skutkowego i powiesz, że to twoja wina.

    Shrek

  • 58. Data: 2014-01-12 22:39:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-12 22:31, Shrek pisze:

    > Są tylko przed FR (znaczy incydentalnie mogą być i gdzi indziej, bo się
    > zdarza, natomiast przed FR jest ich mnóstwo).

    W swym zacietrzewieniu nawet nie próbujesz zrozumieć słowa pisanego.
    Jak pisałem wcześniej, ślady hamowania widuje się nie tylko przed tym
    FR (mowa była o gwałtownym hamowaniu przed FR, a nie w ogóle).

    > LOL - patrzysz na ślady gum - są przed FR- znaczy tam ludzie hamują z
    > piskiem. Fakty są oczywiste.

    Fakty są faktami (zresztą pisałem o takich zachowaniach), ale
    twoje wnioski już czymś takim nie są. W szczególności *obiektywne*
    i *oczywiste*.

  • 59. Data: 2014-01-12 22:42:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-12 22:36, Shrek pisze:

    > Widzę że nawet jak się wpieprzysz w takiego gościa co da po heblach, to
    > nie zauważysz związku przyczynowo-skutkowego i powiesz, że to twoja wina.

    To są znowu twoje imaginacje. Może też się kiedyś nauczysz, że nie
    jedzie się komuś na ogonie. Na tym złym 'zachodzie' to nawet
    wprowadzili obowiązkowe utrzymywanie odstępu za jadącym z przodu.
    Takie FR-y potrafią to mierzyć i mandaty wysyłać...

  • 60. Data: 2014-01-13 07:06:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 22:39, Artur Maśląg wrote:

    > Fakty są faktami (zresztą pisałem o takich zachowaniach), ale
    > twoje wnioski już czymś takim nie są. W szczególności *obiektywne*
    > i *oczywiste*.

    Dobrze - zgadzamy się co do faktów - ludzie w tym miejscu, z powodu
    fotoradaru gwałtownie i niespodziewanie hamują z prędkości 120+ do <50.

    Teraz ocena faktu - moim zdaniem jest to niebezpieczne (i jest to
    zupełnie obiektywne i oczywiste), twoim zdaniem jest to obiektywnie i w
    sposób oczywisty zupełnie bezpieczne. Pytanie kto tu jest obiektywnie
    powalony?

    Shrek.