  • 41. Data: 2014-01-12 16:23:01
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak. Właśnie w takim miejscu stoi ten fotoradar i z takiej mniej więcej
    > prędkości dają tam ludzie po heblach zostawiając gumę na lewym pasie. I
    > niby to poprawia bezpieczeństwo.

    <http://bi.gazeta.pl/im/f7/74/c2/z12743927Q.jpghttp:
    //bi.gazeta.pl/im/f7/74/c2/z12743927Q.jpg>

    Tylko teraz nie ma na nim czarnego worka juz od paru miesiecy i czynne
    sa wszystkie pasy.

    Jest ktos na sali kto nie widzi w tym zdjeciu nic nienormalnego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2014-01-12 16:43:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 16:23, AZ wrote:

    > Tylko teraz nie ma na nim czarnego worka juz od paru miesiecy i czynne
    > sa wszystkie pasy.
    >
    > Jest ktos na sali kto nie widzi w tym zdjeciu nic nienormalnego?

    Ja. Nie widzę zdjęcia;)

    Shrek.

  • 43. Data: 2014-01-12 16:45:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ja. Nie widzę zdjęcia;)

    Zle wkleilo mi sie:

  • 44. Data: 2014-01-12 16:46:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 16:23, AZ wrote:

    > <http://bi.gazeta.pl/im/f7/74/c2/z12743927Q.jpghttp:
    //bi.gazeta.pl/im/f7/74/c2/z12743927Q.jpg>

    http://bi.gazeta.pl/im/f7/74/c2/z12743927Q.jpg

    W sumie to nie oddaje sytuacji, obecnie tam są ślady gum, a o tym że
    jest tam 120 świadczy... przejazd z drogi lokalnej na tą jezdnię.

    > Tylko teraz nie ma na nim czarnego worka juz od paru miesiecy i czynne
    > sa wszystkie pasy.
    >
    > Jest ktos na sali kto nie widzi w tym zdjeciu nic nienormalnego?

    Artur Maśląg?

    Shrek.

  • 45. Data: 2014-01-12 16:59:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-12, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > W sumie to nie oddaje sytuacji, obecnie tam są ślady gum, a o tym że
    > jest tam 120 świadczy... przejazd z drogi lokalnej na tą jezdnię.

    Bo to zdjecia gdy jeszcze nie byla oficjalnie TT otwarta, lewy pas
    byl zamkniety i OIDP bylo tam ograniczenie 70 km/h.

    Kiedys jak bede mial chwile to zrobie zdjecia i tutaj wrzuce.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2014-01-12 21:24:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-12 12:54, Shrek pisze:

    > Człowieku - ile razy będziesz zaprzeczał faktom?

    Niczemu nie zaprzeczam, a twoją krucjatę znam od dawna:>

    > Wystarczy się
    > przejechać i zobaczyć gdzie są ślady gumy na asfalcie. Nie ważne jak
    > będziesz zaklinał rzeczywistość, akurat ten radar powoduje jedynie
    > zagrożenie w ruchu.

    Jak pisałem - niech się ludzie nauczą jeździć. Ty też.

    Zgadnij:>

  • 47. Data: 2014-01-12 21:28:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-12 12:59, Shrek pisze:

    > LOL;)
    >
    > Tak jak niby nie było haczyka na Wisłostradzie - masz 3 pasmową ulicę,
    > skrzyżowanie bez przebiegów kolizyjnych, ze światłami (sic!!!) i
    > fotoradar - jak nie spodziewasz się podstępu to jedziesz 70 tak jak na
    > całym odcinku, jak się spodziewałeś i hamowałeś do 50, to i tak byłeś w
    > dupie 100 i kilka punktów.

    Masz na myśli FR przy Karowej?

    > Taaaak zaiste nie należy się spodziewać haczyków.

    Bo ich tak naprawdę nie ma - próbujesz je tylko wmówić innym.

    > To że ludzie na widok fotopstryczka hamują do 50 to efekt
    > wychowania ich tak przez państwo.

    To raczej efekt braku wychowania, a nie złego wychowania
    przez państwo. Zap* to każdy baran potrafi, gorzej jak ma
    jeździć zgodnie z przepisami. Sorry, ale debile hamujący
    z dymem z kół przed FR ustawionym na 'trasie' to debile
    i tyle.

  • 48. Data: 2014-01-12 21:57:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 21:24, Artur Maśląg wrote:

    > Jak pisałem - niech się ludzie nauczą jeździć. Ty też.

    Nie ma znaczenia poziom umiejętności kierowców - gdzie indziej jeżdzą
    normalnie, a przed tym radarem dostają małpiego rozumu i powodują
    niebezpieczne sytuacje. Trzeba być nieźle powalalonym, żeby bronić w
    imię jakiś wyimaginowanych wyższych zasad takiego rozwiązania, które
    _obiektywnie_ sprowadza niebezpieczeństwo. W imię czego?

    Shrek.

  • 49. Data: 2014-01-12 22:03:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 21:28, Artur Maśląg wrote:

    > Masz na myśli FR przy Karowej?

    A ile innych znasz na Wisłostradzie?

    > Bo ich tak naprawdę nie ma - próbujesz je tylko wmówić innym.

    Nie no - 30 na trzypasmowej drodze z pasem zieleni na skrzyżowaniu z
    sygnalizacją świetlną i brakiem przebiegów kolizyjnych (no chyba, że
    skręt w prawo tak traktować) to żaden haczyk.

    > Sorry, ale debile hamujący
    > z dymem z kół przed FR ustawionym na 'trasie' to debile
    > i tyle.

    Sorry ale to tylko wynik tresury. Prosta sprawa bodziec-reakcja.

    Bez znaczenia - tamten radar powoduje jedynie niebezpieczeństwo - gdyby
    nie to że nie ma porównania z sytuacją wcześniejszą z pewnością
    odnotowano by w tym miejscu wzrost kolizji.

    Shrek

  • 50. Data: 2014-01-12 22:06:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-12 21:57, Shrek pisze:

    > Nie ma znaczenia poziom umiejętności kierowców -

    Nie pisałem o umiejętnościach, tylko o świadomości.

    > gdzie indziej jeżdzą normalnie, a przed tym radarem dostają małpiego rozumu

    LOL - to Ty jednak mało widziałeś. Niestety niektórzy również gdzie
    indziej nie jeżdżą normalnie i dostają 'małpiego rozumu' hamując
    z dymem z kół przed FR.

    > i powodują niebezpieczne sytuacje.

    Jeszcze parę lat i się nauczą - będzie więcej FR, będą jeździć bardziej
    zgodnie z przepisami to przestaną w sporej części reagować idiotycznie.

    > Trzeba być nieźle powalalonym, żeby bronić w
    > imię jakiś wyimaginowanych wyższych zasad takiego rozwiązania, które
    > _obiektywnie_ sprowadza niebezpieczeństwo. W imię czego?

    Trzeba być nieźle powalonym, by o twoje opowieści i teorie uznawać
    za *obiektywne* :P