-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: nawet udany filmik..
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <lahvls$fsi$1@node1.news.atman.pl> <laoc82$9s7$1@node2.news.atman.pl>
<laoctb$8dp$5@node2.news.atman.pl> <laosf7$lbi$1@node1.news.atman.pl>
<las7h6$4d6$1@node1.news.atman.pl>
<52d1a855$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
<latvpd$prd$1@node2.news.atman.pl>
<52d2f9fa$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
<lauviv$ve5$1@node1.news.atman.pl>
<52d30404$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<lav0q6$t6t$1@node2.news.atman.pl>
<52d308c6$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
<lav1k8$tk2$3@node2.news.atman.pl>
<52d30b8b$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
<lavvpf$u1d$1@node1.news.atman.pl> <lb0390$s43$1@node2.news.atman.pl>
<lb0vst$psn$1@node2.news.atman.pl>
<52d411bd$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<lb157n$5u3$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
<lb2lid$lk9$1@node1.news.atman.pl>
Date: Tue, 14 Jan 2014 09:18:53 +0100
Message-ID: <n...@m...org>
Lines: 13
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.134
X-Trace: 1389687624 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2208 83.13.244.134:54794
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2063
X-Received-Body-CRC: 2855716342
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519243
[ ukryj nagłówki ]Tue, 14 Jan 2014 07:30:40 +0100, Shrek
> Ja mam przekonanie, że gwałtowne hamowanie jest manewrem obiektywnie
> niebezpiecznym - nieważne co motywuje hamującego.
Jest manewrem GŁUPIM. Niebezpiecznym to jest dopiero jeśli powstanie jakieś
niebezpieczeństwo. Ale nadal jest manewrem głupim, przy FR wynika akurat z
nieogarniania sytuacji na drodze -- a jeśli ktoś nie ogarnia takiej
podstawy z jaką prędkością może jechać, to rzeczywiście jest to kierowca
niebezpieczny -- w każdym miejscu.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.14 11:43 Gotfryd Smolik news
- 14.01.14 11:56 AZ
- 14.01.14 14:24 Shrek
- 14.01.14 14:28 Shrek
- 14.01.14 14:30 Shrek
- 14.01.14 18:09 Artur Maśląg
- 14.01.14 18:35 Gotfryd Smolik news
- 14.01.14 22:02 AZ
- 14.01.14 22:06 Shrek
- 14.01.14 22:09 Shrek
- 14.01.14 22:20 Artur Maśląg
- 14.01.14 22:25 masti
- 14.01.14 22:26 AZ
- 14.01.14 22:32 AZ
- 14.01.14 23:14 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S