  • Data: 2014-01-14 07:30:40
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-14 07:23, Myjk wrote:

    > O GŁUPOCIE _nielicznych_ KIEROWCÓW tamtędy jadących!
    > Czy trzeba ci to narysować jak małemu dziecku żebyś to w końcu pojął?

    A co ma do bezpieczeństwa czy hamują z powodu głupoty czy mądrości?"
    Ważne że z powodu fotoradaru hamują i obiektywnie jest to niebezpieczne.

    > Hehe, dobre. Przygotowałeś sobie i tylko sobie pasującą ankietę (czyt.
    > ankieta jest tendencyjna), a teraz coś o coś "argumentach" brzęczysz.

    Nie jest tendencyja.

    Jest obiektywna - gwałtowne hamowanie może:

    Zmniejszać poziom bezpieczeństwa,
    być bez wpływwu na poziom bezpieczeństwa
    Zmniejszać poziom bezpieczeństwa.

    I to obiektywnie więcej odpowiedzi nie ma. To wy wprowadzacie ideologie
    do odpowiedzi na proste pytanie.

    > Masz
    > ZERO obiektywizmu, jedno własne przekonanie, klapy na oczach i jedziesz.

    Ja mam przekonanie, że gwałtowne hamowanie jest manewrem obiektywnie
    niebezpiecznym - nieważne co motywuje hamującego.

    Shrek.