  • Data: 2014-01-13 18:27:18
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Rzuć. Jeszcze się okaże, że ci wszyscy hamujący "debile" jedna mają
    > rację. Ja jestem przekonany, że tam jednak są ograniczenia na jezdniach
    > lokalnych. Chociaż jakby się uprzeć powtórzenie po lewej stronie jezdni
    > lokalnej stoi po prawej stronie jezdni tranzytowej (ale już nie jest
    > powtórzone po jej lewej);) Ogólnie nieczytelne jest tam oznakowanie,
    > szczególnie jak ktoś jedzie pierwszy raz.

    No to jest tak (jadac od mostu) wjezdzajac na glowna jezdnie:
    - ograniczenie 80 km/h
    - za 100-200m droga ekspresowa + koniec terenu zabudowanego
    - kawalek dalej ograniczenie 90 km/h
    - przed tunelem koniec 90 km/h
    - przed koncem tunelu ograniczenie 80 km/h
    - za wzniesieniem koniec zakazow
    - kawalek dalej jest 90 km/h (mozna tak do 90 ograniczenie ze 120?)
    - a nastepnie 70 km/h

    Czyli w sumie nie mielismy racji co do tego, ze jest tam 120 km/h ale jak widac
    wyzej oznakowanie jest przejrzyste i klarowne ;-) Jutro sprawdze jadac z
    drugiej strony.

    --
    Artur
    ZZR 1200