  • Data: 2014-01-13 18:32:40
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-13 18:11, Shrek pisze:

    > Tu się zgadzamy - tresura niestety działa.

    > Bo defacto przyjmuje się że na drogach S i A jest dopuszczalna.

    Ty bredzisz co raz bardziej. Gdyby tak było, to by nie wprowadzono
    obowiązku utrzymywania pewnej odległości - i to dość konkretnej
    *minimalnej*.

    > Droga
    > hamowania ze 120 to 110-130m. Zakłada się zwykle 2 sekundowe odstępy (np
    > we Francji jest to gdzieś zapisane w ichnym kodeksie, Niemcy też tak
    ^^^^^^^^^^^
    > zalecają) czyli jakieś 70m... Oczywiście poprzednik też się w miejscu
    ^^^^^^^^
    > nie zatrzymuje, ale już 1 sekunda wypada.

    Ty jesteś naprawdę odporny na fakty - to o czym piszesz to nie jest
    zalecenie, a obowiązkowa *minimalna* odległości między pojazdami.
    Nie tak dawno nawet tutaj liczyłem na co to pozwala.
    (...)

    > No właśnie - nie pamięta jaki znak ostatnio widział (przy czym jestem

    No jasne - na autostradach/ekspresówkach jest tyle znaków, że
    ograniczenia czy informacji o pomiarze prędkości nie sposób zauważyć:>