-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nawet udany filmik..
Date: Sun, 12 Jan 2014 14:32:10 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <lau5gp$38c$1@node1.news.atman.pl>
References: <lahvls$fsi$1@node1.news.atman.pl> <vyj496u9v6v6$.dlg@myjk.org>
<laj29p$g2o$1@news.dialog.net.pl> <1...@m...org>
<52cd65ce$0$2136$65785112@news.neostrada.pl> <z...@m...org>
<Pine.WNT.4.64.1401100001570.2152@quad> <j...@m...org>
<laobpu$8dp$2@node2.news.atman.pl> <laoc82$9s7$1@node2.news.atman.pl>
<laoctb$8dp$5@node2.news.atman.pl> <lapf3g$2as$1@usenet.news.interia.pl>
<las7lq$4d6$2@node1.news.atman.pl> <latv9d$243$1@usenet.news.interia.pl>
<lau08q$q8n$2@node2.news.atman.pl> <lau3vr$bcm$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1389533529 3340 83.142.196.43 (12 Jan 2014 13:32:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Jan 2014 13:32:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <lau3vr$bcm$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2518940
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-12 14:06, Adam wrote:
>> Po to żeby nie było wątpliwości i ludziki nie hamowały z dymem z opon
>> powodując zagrożenie?
>
> Ale przecież ograniczenie prędkości obowiązuje _od_znaku_ do odwołania
> (w dowolny sposób). Więc nie obowiązuje _przed_ znakiem.
> Więc w Twojej propozycji (moim zdaniem całkowicie zasadnej) powinien być
> znak informacyjny, a nie znak zakazu.
Ale idea jest taka, żeby na tym znaku była ta sama cyferka co obowiązuje
przed znakiem. W związku z czym nie ma znaczenia odkąd obowiązuje -
przed nim obowiązuje inny zna z tym samym ograniczeniem. Nic nie
zabrania powtórzenia obowiązującego ograniczenia.
>>> Więc zawsze powinno być wiadomo, jakie jest ograniczenie, chyba, że się
>>> jeździ Defenderem i wjeżdża się na drogę "z pola" ;)
>>>
>>> Poza tym drugi aspekt: znak ograniczenia prędkości nie może być zbyt
>>> blisko FR (czy też jego "pola ostrzału"), gdyż kierowca musi mięć
>>> możliwość zredukowania prędkości do obowiązującej.
>>
>> Również jeśli musi zwolnić ze 120 do 120?
>>
>
> Droga ekspresowa dwujezdniowa?
Tak. Właśnie w takim miejscu stoi ten fotoradar i z takiej mniej więcej
prędkości dają tam ludzie po heblach zostawiając gumę na lewym pasie. I
niby to poprawia bezpieczeństwo.
> Pamiętaj też, że znak ograniczenia prędkości (B-33) może też podwyższać
> prędkość dozwoloną na danym odcinku.
Ale to nic by nie obniżało/podwyższało, a jedynie powstrzymywałoby
dobrze wytrenowany przez naszych drogowców odruch deptania po heblach do
oporu gdzie nie trzeba (pomijając już że ten radar tam na plaser
potrzebny i należałoby by go po prostu zdjąć).
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.14 16:23 AZ
- 12.01.14 16:43 Shrek
- 12.01.14 16:45 AZ
- 12.01.14 16:46 Shrek
- 12.01.14 16:59 AZ
- 12.01.14 21:24 Artur Maśląg
- 12.01.14 21:28 Artur Maśląg
- 12.01.14 21:57 Shrek
- 12.01.14 22:03 Shrek
- 12.01.14 22:06 Artur Maśląg
- 12.01.14 22:12 Artur Maśląg
- 12.01.14 22:17 Shrek
- 12.01.14 22:26 Shrek
- 12.01.14 22:27 Artur Maśląg
- 12.01.14 22:31 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"