    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nawet udany filmik..
    Date: Sat, 11 Jan 2014 01:34:23 +0000 (UTC)

    On 2014-01-10, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Kary za czerwone światło powinny być surowe i powinno się pojawić
    > dużo więcej urządzeń to wykrywających. Na "zachodzie" jest tego
    > sporo i jak widać są efektu. To nie jest tak, że oni tam wszyscy
    > tacy grzeczni i z mlekiem matki kulturę wyssali :)

    Trudno sie nie zgodzic, ale podkreslam - przeloty na czerwonym a nie
    zatrzymanie sie 20cm za linia czy nawet 2m...

    > Generalnie tego typu akcji jest sporo wszędzie - W-wa jakoś specjalnie
    > na minut się nie odróżnia. Faktem jest, że w W-wie non-stop ruch jest
    > duży, więc może stąd takie Twoje obserwacje. A może dodatkowo
    > monitoring? No ale tutaj są jakieś problemy prawne - to też należałoby
    > w końcu uporządkować. Mówiąc szczerze, to od dawna mam "wrażenie", że
    > zrobienie porządku byłoby niewygodne dla wielu. Zwróć uwagę np. na
    > kuriozalne orzeczenie TK, że przymus dmuchanie czy pobrania krwi
    > na zawartość alkoholu okazuje się niezgodny z konstytucją i spokojnie
    > można wszystkiego odmówić :>

    Byc moze, ale rzadko gdzie indziej widuje kretynow ktorzy leca na czerwonym
    jak drugi kierunek juz ma od 3s zielone.

    > Debile.

    Ano. Ale gdyby tego FR nie bylo nie bylo by takich chorych sytuacji gdzie i tak
    zdecydowana wiekszosc jedzie tam zgodnie lub ponizej ograniczenia. Miejsce
    bezpieczne a na srodku stoi FR... Juz mogli by postawic go na tej bocznej jezdni,
    bo tam zaraz chodnik ze sciezka rowerowa za barierkami.

    > Austria, Niemcy (tak, tak), Szwajcaria, Francja itd. :)

    Aaa, tam to nie latam, jak juz to na poludnie - Slowacja, Czechy, Wegry,
    Chorwacja - tam nie spotkalem.

    --
    Artur
    ZZR 1200