eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynapsułem peugeot 306 1,6 8v nfzRe: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
  • Data: 2013-07-16 10:02:17
    Temat: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-07-16 09:26, Ukaniu pisze:
    >
    > Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:51e4e808$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
    >> To nie jest tylko zerwany gwint, kawałki ścianek są w środku
    >> popękane.Helicoil odpada bo nie będzie się miał na czym trzymać
    >> dodatkowo będzie mieszać się woda z 3 kanałów które przed robotą były
    >> od siebie oddzielone.
    >
    > No to pozostaje nawiercić i wstawić tuleję, jak widzę to tam jest
    > wystarczająco mięsa na takie zabawy ale bez szaleństw.
    >
    > Jakim cudem to pękło? szpilka wyciągnęła się jak guma z majtów?
    >

    Durnota operatora;/ Odkręciłem koło rozrządu, zmieniałem uszczelniacz na
    wałku zaworów. Chciałem dokręcić koło rozrządu przy leżącej na bloku
    głowicy, więc wkręciłem dwie nowe szpilki bez założonej klawiatury, jak
    widać jedną za mocno;/

    Pytanie czy pod spodem szpilki nie ma kanału olejowego?

    Czy można kupić taką tuleje gotową czy tylko ślusarz?

    Dlaczego te trzy kanały wodne są oddzielone oryginalnie od siebie? Czy
    to że płyn będzie mógł przenikać między nimi przez uszkodzone przez mnie
    ścianki doprowadzi do awarii pomimo zastosowania tulejki?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: