eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetnaprawiona płyta na allegroRe: naprawiona płyta na allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshost
    ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Message-ID: <4...@w...pl>
    Date: Thu, 03 Nov 2011 10:00:07 +0100
    From: Andrzej <a...@w...pl>
    Reply-To: a...@w...pl
    X-Mailer: Mozilla 4.5 [en] (WinNT; I)
    X-Accept-Language: en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: naprawiona płyta na allegro
    References: <j8ru61$mbv$1@node2.news.atman.pl>
    <i7kws28f5l0c$.1a8qkd7mqiqu8.dlg@40tude.net>
    <j8s5se$c94$1@news.icpnet.pl> <j8s6pb$v4o$1@node2.news.atman.pl>
    <1c5p3iip4slrr$.1xpnpg7xgjkzm$.dlg@40tude.net> <4...@w...pl>
    <dwiwzhd9wg8h.h2tnl22u7wdj$.dlg@40tude.net> <4...@w...pl>
    <j8tkk6$duc$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 45
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.105.229
    X-Trace: 1320310804 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8445 79.185.105.229:50943
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1203032
    [ ukryj nagłówki ]



    "Artur(m)" wrote:

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:4EB2542F.4D82DB1A@wp.pl...
    > >
    > >
    > > Jacek Maciejewski wrote:
    > >
    > >> Dnia Thu, 03 Nov 2011 09:24:59 +0100, Andrzej napisał(a):
    > >>
    > >> > Czy to oznacza, że mogę kupić towar, potestować, spie... a następnie
    > >> > oddać i
    > >> > dostanę nowy?
    > >> > a jak nowy to niby z jakiej racji skoro sprzedawca drugiej sztuki nie
    > >> > ma, a
    > >> > naprawiać nie umie?
    > >>
    > >> To oznacza że jak zdecydujesz że płyta jest niesprawna to nie będzie
    > >> przepychanki i sprzeczek a sprzedawca ci zwróci kasę bez gadania.
    > >
    > > a skąd wiesz, że nie bedzie przepychanki?
    > > odesłałeś sprzęt z adnotacją, że nie działa, a sprzedawca odpowie ci,
    > > że sprzęt odesłał dobry tylko, że to ty go zepsułeś i co mu zrobisz?
    >
    > A jak kupisz nowe, zepsujesz, i odsyłasz, to co im zrobisz,
    > jak powiedzą, że wysłali dobre???

    Nowe, to znaczy ze sklepu, a więc sprzedawca nie sprawdza sprzętu
    przed wysyłką.
    Do jego obowiązków należy sprzęt przyjąć w ramach reklamacji
    i odesłać do producenta. Producent decyduje co dalej. Tu procedura
    jest szybka - jeśli nie widać, że producent traktował płytę młotkiem,
    to idą na łatwiznę - bez testowania dają nowy sprzęt. Może też
    i naprawiają. W każdym razie tu klient ma większe szanse na otrzymanie
    sprawnego sprzętu, niż od jakiegoś Gienka w berecie, który napisał
    se udzielam gwarancji rozruchowej, która tak naprawdę nie znaczy
    NIC!

    Moim zdaniem uczciwie jest nie pisać takich bzdur. Ten kto decyduje
    się na handel na allegro dobrze wie z jakimi konsekwencjami
    jest to związane.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: