eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaprawa zerwanego gwintu w misce olejowejRe: naprawa zerwanego gwintu w misce olejowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: naprawa zerwanego gwintu w misce olejowej
    Date: Mon, 16 Sep 2013 06:11:03 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <l167dn$mst$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l11j25$mev$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-110-69.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1379311863 23453 89.68.110.69 (16 Sep 2013 06:11:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Sep 2013 06:11:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663011
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-09-14, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    >
    > Zerwałem gwint przy śrubie wylewu oleju w hayce, jako że zostało 1/3
    > gwintu - z początku chciałem dać śrubę na klej do gwintów ale
    > zrezygnowałem z tego improwizowanego pomysłu, i mam parę wątpliwości:
    >
    > - lepiej nabić tulejkę i przegwintować czy przewiercić otwór i
    > przegwintować na większą średnicę?
    >
    > - czy konieczne jest ściaganie miski by wypłukać skrawki materiału z
    > miski czy wystarczy przepłukać starym olejem poprzez wlanie i
    > spuszczenia oleju stosownymi otworami?
    >
    > - jako że jest to bardzo delikatny materiał - duraluminum chyba czy są
    > jakies specjalne stopniowane gwintowniki/ wiertła , albo jakaś technika
    > gwintowania,
    >
    > jakieś sugestie, podpowiedzi co do naprawy?
    >
    > Zaskoczony jestem jak to jest delikatnie zrobione, zważywszy że sama
    > śruba jest stalowa i ma sporą średnicę a moment dokręcający to 24 Nm
    >
    Mialem to samo u siebie - przegwintowalem.

    Co prawda jakos jeszcze dzialalo od paru wymian i chcialem to zrobic na
    spokojnie w zimie ale po zmianie oleju przed wyjazdem zauwazylem, ze
    pod moto zostaje plama a jak chcialem delikatnie dokrecic to juz krecilo
    sie wkolo. Nagwintowalem bez zdejmowania miski i jednak nie wyszlo
    dokladnie w osi starego otworu wiec musialem wkrecic na PTFE a w wolnej
    chwili bede musial dostosowac powierzchnie przylegania sruby do nowej osi
    otworu :-) Wiec tak jak mowi Kuczu zdejmij i przegwintuj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: