eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaprawa zerwanego gwintu w misce olejowejRe: naprawa zerwanego gwintu w misce olejowej
  • Data: 2013-09-16 10:27:51
    Temat: Re: naprawa zerwanego gwintu w misce olejowej
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2013-09-16, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    >> Mialem to samo u siebie - przegwintowalem.
    >>
    >> Co prawda jakos jeszcze dzialalo od paru wymian i chcialem to zrobic na
    >> spokojnie w zimie ale po zmianie oleju przed wyjazdem zauwazylem, ze
    >> pod moto zostaje plama a jak chcialem delikatnie dokrecic to juz krecilo
    >> sie wkolo.
    >
    >
    >> Nagwintowalem bez zdejmowania miski i jednak nie wyszlo
    >
    > czy zastosowałeś śrubę z gęstym/drobnym gwintem?
    > Czy dałeś jakąś bardzo miękką podkładkę? lub nawet dwie jedna miękka z
    > miedziana/aluminiowa druga, gumowa no i trzecia zwykła - po to by
    > uzyskac przegub i ta piewsza podkładka dolegała z wystarczającą siłą i
    > osią. (gdybam)
    >
    Bylo M12x1,5 a przegwintowalem na M14x1,5. Kupilem korek w Larssonie, ale
    jest dosc krotki i przy nastepnej wymianie kupie dluzszy, OIDP to w Audi/VW
    sa M14x1,5. Nie dawalem w ogole podkladki bo nie bylo sensu a zmniejszala
    i tak tylko ilosc "uzytego" gwintu. Gumowa podkladka sie skrecala i wylazila
    i narazie jest wkrecone na tasme teflonowa ale w zimie mam zamiar szlifierka
    wyrownac powierzchnie a reszte zrobi miedziana podkladka.
    >> dokladnie w osi starego otworu wiec musialem wkrecic na PTFE a w wolnej
    >> chwili bede musial dostosowac powierzchnie przylegania sruby do nowej osi
    >
    >
    >> otworu :-) Wiec tak jak mowi Kuczu zdejmij i przegwintuj.
    >
    > obawiam się tego zdejmowania bardziej niż gwintowania na moto, ponieważ
    > śruby od wydechów muszę odkręcić a to się wiąże z baaardzo dużym
    > ryzykiem zerwania łba, rozszczelnieniem wydechu itp. 'przygód'
    >
    No mi sie nie chcialo bo trzeba zdjac chlodnice, odkrecic kolektory, wydechy,
    masa roboty a 2 dni przed wyjazdem to juz w ogole nie wchodzilo w gre.
    Gwintowalem na moto, wszystkie opilki wylecialy na dol. Pewnie wyszlo by lepiej
    jakby motur polozyc.
    >
    > rozumiem, że wszystkie uszczelki tj, miski i wydechów daje się nowe?
    >
    To zalezy w jakim stanie sa stare.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: