    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: naprawa monitora PC, zmiana świetlówki na LED-y
    Date: Sun, 21 Feb 2016 14:23:04 +0100

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nacbq3$9h$1@dont-email.me...

    > Pewnie nawet na piwo do pub'u nie wychodzi bo z biedronki wypite w domu
    > taniej.

    Ja mam nieciekawą sytuację finansową. Jednak i ja bym to tej knajpy chociaż
    na jedno poszedł ze znajomymi. Takie stale gdybanie "po co", to mnie,
    powiedzmy, podminowuje. Bo to zawoalowane "rozkazywanie", może i
    nieświadome, nie winię nikogo za to, jak każdy ma przeprowadzić swoje życie.
    Jakkolwiek mając permanentny niedobór kasy, mam permanentny nadmiar czasu,
    do tego stopnia, że prawie zaszedl "syndrom torcika hiszpańskiego" (1). I
    pytanie. Co mam robić? Qunia walić, czy grzebać się w starych monitorach?
    Mimo wszystko wybieram monitory. Stare komputery, itd. Bo uważam, że to daje
    większą korzyść, niż strzepać kapucyna i nic z tego nie mieć, może poza
    chwilą watpliwej przyjemności. Bo ja jednak chcę ręce zająć czymś choćby
    śladowo pożytecznym, niż z nudów, tak, z nudów, wyjść na ulicę kraść i
    rozbijać, etc.
    Tak, ja rozumiem, jeśli ktoś naprawdę nie ma kasy, że pójdzie do Lidla, czy
    Biedronki, a kiedyś do Leader Price, czy jak to było i weźmie najtańsze piwo
    za 1.80 (były i tańsze). Ale, jak będzie koszerne 6% za 5.79, to chętnie
    kupię i wypiję. Zresztą maca, dostępna u mnie w sklepie jest koszerna i ma
    nawet znaczek, tylko, że ja nie przepadam akurat za suchym.

    (1) Codziennie jeden torcik na deser po obiedzie... Pierwszego dnia zjesz,
    obliżesz się ze smakiem - jaki pyszny, drugiego zjesz i obliżesz sie ze
    smakiem, 3-7 dnia zjesz, ale już się nie obliżesz, 8-14 no, ech, zjesz, 15
    dnia zrobi ci się niedobrze, 21 dnia porzygasz się na sam widok. 31 dnia
    porzygasz się na samą myśl o torciku.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.