  • Data: 2014-02-22 21:27:15
    Temat: Re: napisze brzydko - dell
    Od: Jawi <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-22 16:33, Piotr Rezmer pisze:

    > A czy ten E5420 to nie jest przypadkiem model z półki economy? Nie widzę
    > ile kosztuje nowy, ale używki na allegro są po 1600 zł max. Może w
    > segmencie modeli biznesowych też spadła jakość? Pamiętam, że kiedy
    > kupowałem aktualnie używanego laptopa, Della można było kupić za 6 kpln.
    Seria Latitude to seria biznesowa, rożni się wzmocnioną obudową, matowym
    ekranem. no i gwarancją.
    W hurcie gdzieś widziałem cenę kiedyś 1,7kpln. za skromniejsza wersję
    jakąś. W tym E5420 to fakt, wzmocniona aluminiowa pokrywa, boki
    magnezowo aluminiowe i korpus chyb magnezowy, ale dupy dał dell z
    wierzchem obudowy. Przy klawiaturze plastik się ugina. Pozaokrąglane
    lekko roki dają mu wygląd iście odpustowy. No i gniazdo eth, kuźwa konia
    z rzędem temu co wyjmie swobodnie wtyczkę kabelka eth z lapka bez
    przechylania pokrywy. jak można zastosować takie rozwiązanie to nie mam
    pojęcia, i gniazdo na samym rogu pod kątem. Gówno po prostu.
    I te najbardziej beznadziejne gniazda zasilania i zasilacze. Czekam aż
    padnie znowu wtyczka zasilacza.
    Ale teraz mam w pracy jeden zasilacz, pozostałość po starym D630 i drugi
    w domu więc obsłuży 2 lata zamiast roku :)