  • 1. Data: 2014-02-21 17:15:25
    Temat: napisze brzydko - dell
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    inspiron dokladnie, ktory zniechecil mnie calkowicie do marki dell...

    ja wiem, ze teraz laptopa sie wymienia co kwartal, jak tylko wyjdzie
    nowszy model i nowe reklamy

    zjebalo sie ladowanie baterii z zasilacza, w sposob perfidny, bo nie
    zjebalo sie ale stalo uciazliwe... nie swieci sie diodka ladowania.
    kichal, ze sie nie swieci. laduje sie. wskaznik w windowsie pokazuje
    podlaczone/odlaczone zailanie

    perfidia w tym, ze teraz komp na zasilaniu zachowuje sie jak na baterii.
    przyjmuje profil zasilania bateryjnego :]

    pewnie jakis czujnik sie spierdolil

    niniejszym obiecuje - nigdy wiecej nie kupie nic od Della.

    psujaca sie klawiatura, perfidne badpixele na matrycy, zrypany HDD,
    teraz jeszcze klocki hocki z zasilaniem.

    procek dziala - bo intela
    pamieci dzialaja - bo nie della
    hdd dziala po wymianie - bo WD
    klawiatura dziala po wymianie - bo kupilem w chinach /u nas chcieli
    prawie trzy stowy hahahahahaha za tam pare dolarow/

    NO MORE DELL

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-02-21 18:28:52
    Temat: Re: napisze brzydko - dell
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "mr misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zjebalo sie ale stalo uciazliwe... nie swieci sie diodka ladowania.
    > kichal, ze sie nie swieci. laduje sie. wskaznik w windowsie pokazuje

    Ciesz się, że Ci płyta główna jeszcze nie padła. ;-)

  • 3. Data: 2014-02-21 19:07:42
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik nom napisał:

    > Użytkownik "mr misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ciesz się, że Ci płyta główna jeszcze nie padła. ;-)

    Cicho, nie podpowiadaj ;P

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-02-21 20:15:06
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 21/02/2014 16:15, mr misio wrote:
> [...]
    >
    > perfidia w tym, ze teraz komp na zasilaniu zachowuje sie jak na baterii.
    > przyjmuje profil zasilania bateryjnego :]

    I na 100% nie da sie ustawic w Power Settings lub zdeinstalowac Dell
    Quickset? Swoja droga Inspiron to najstraszniejsza "kupa". Jakbys kupil
    chociazby Vostro (w tej samej cenie), dostalbys gwarancje NBD.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2014-02-21 21:19:02
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-21 17:15, mr misio pisze:
    > NO MORE DELL

    miałem wcześniej della 620 i 630 w sumie dobra maszyna.
    No jako zadowolony posiadacz posiadacz powyższych teraza mam kolejnego
    della E5420.
    Kupa panie, kupa.
    model niby biznesowy, ale plastik fantastic. Zabawka i gówno a nie
    poważny sprzęt.
    Szwankuje klawiatura, obudowa się ugina, grzeje się jak cholera i
    potrafi się z przegrzania wyłączyć pod dużym obciążeniem.

  • 6. Data: 2014-02-21 21:37:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-21 21:19, Jawi pisze:

> [...]
    > Szwankuje klawiatura, obudowa się ugina, grzeje się jak cholera i
    > potrafi się z przegrzania wyłączyć pod dużym obciążeniem.

    Mam E6320 z i5 na pokładzie i fajnie to działa tylko ciężkie. Plastik
    fantastik to nie jest.
    Za to D620 w firmie to te z nVidią wszystkie umarły. Na tą nVidię Quadro.
    Z integrą działają, choć też zdarzały się awarie. Jak w każdej marce.
    Tylko gwarancja to inna bajka i dlatego wolę Della

  • 7. Data: 2014-02-22 08:48:36
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-21 21:37, Irokez pisze:
    > Tylko gwarancja to inna bajka i dlatego wolę Della
    A tu się zgadza.
    W D620 mi się obudowa podobała, magnezowa i mocna. Za wyjątkiem może
    zawiasów.
    Widać co model to inna jakość

  • 8. Data: 2014-02-22 16:33:14
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    mr misio pisze:
    > inspiron dokladnie, ktory zniechecil mnie calkowicie do marki dell...
    >
    > ja wiem, ze teraz laptopa sie wymienia co kwartal, jak tylko wyjdzie
    > nowszy model i nowe reklamy

    A czy ten E5420 to nie jest przypadkiem model z półki economy? Nie widzę
    ile kosztuje nowy, ale używki na allegro są po 1600 zł max. Może w
    segmencie modeli biznesowych też spadła jakość? Pamiętam, że kiedy
    kupowałem aktualnie używanego laptopa, Della można było kupić za 6 kpln.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2014-02-22 21:27:15
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-22 16:33, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > segmencie modeli biznesowych też spadła jakość? Pamiętam, że kiedy
    > kupowałem aktualnie używanego laptopa, Della można było kupić za 6 kpln.
    Seria Latitude to seria biznesowa, rożni się wzmocnioną obudową, matowym
    ekranem. no i gwarancją.
    W hurcie gdzieś widziałem cenę kiedyś 1,7kpln. za skromniejsza wersję
    jakąś. W tym E5420 to fakt, wzmocniona aluminiowa pokrywa, boki
    magnezowo aluminiowe i korpus chyb magnezowy, ale dupy dał dell z
    wierzchem obudowy. Przy klawiaturze plastik się ugina. Pozaokrąglane
    lekko roki dają mu wygląd iście odpustowy. No i gniazdo eth, kuźwa konia
    z rzędem temu co wyjmie swobodnie wtyczkę kabelka eth z lapka bez
    przechylania pokrywy. jak można zastosować takie rozwiązanie to nie mam
    pojęcia, i gniazdo na samym rogu pod kątem. Gówno po prostu.
    I te najbardziej beznadziejne gniazda zasilania i zasilacze. Czekam aż
    padnie znowu wtyczka zasilacza.
    Ale teraz mam w pracy jeden zasilacz, pozostałość po starym D630 i drugi
    w domu więc obsłuży 2 lata zamiast roku :)

  • 10. Data: 2014-02-23 12:32:51
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Jawi pisze:
    .
    > Seria Latitude to seria biznesowa, rożni się wzmocnioną obudową, matowym
    > ekranem. no i gwarancją.

    A czy została jeszcze na rynku jakaś firma produkująca porządne laptopy
    (czy też to się po prostu nie opłaca)?

    Czy jest jakiś model oferujący:
    -obsługę stacji dokującej (2xMonitor, najlepiej 2xDVI/HDMI)
    -niski poziom hałasu
    -wydajność nie gorszą niż Core i5 520M (akurat z takiego korzystam obecnie)
    -matowy ekran o rozdzielczości nie gorszej niż 1600x900

    --
    pozdrawiam
    Piotr