  • Data: 2014-02-25 11:17:24
    Temat: Re: napisze brzydko - dell
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2014 17:15, mr misio pisze:
    > inspiron dokladnie, ktory zniechecil mnie calkowicie do marki dell...
    > NO MORE DELL

    Kupisz... kupisz... ;-) Nigdy nie mów nigdy. Miałem podobnie z HP i ich
    nieszczęsnymi Pavulonami. Jednakże co by nie gadać, wciąż ich sprzęty
    najbardziej mi się zewnętrznie podobają i mają dobry stosunek do ceny. A
    ostatnio to mam ślinotok na widok HP Revolve 810. Po latach wiem też,
    jak należy dbać o tego typu sprzęt i że razem z laptopem należy kupić
    dwie puszki sprężonego powietrza ;-)

    Każdy psioczy, a później w sklepie skusi się na już posiadaną markę w
    nadziei, że może tym razem będzie lepiej ;-)

    Pociesz się, że to był tylko lapciak, a nie serwer DELL-a ;-)