  • 11. Data: 2010-07-28 15:27:02
    Temat: Re: najtanszy pakiet w Orange - jaki?
    Od: "gość" <a...@o...pl>

    1. Jeśli jutro upłwa okres ważności konta to pojutrze numer będzie nieaktywny.
    Teksty, że będzie aktywny jeszcze tydzień czy dwa po upływie terminu można włożyć
    między bajki.

    2. Przed doładowaniekm uruchom usługę Skarbonka. Szczegóły na www.
    3. Możesz "pobawić się" usługą Przelew SMS (dostępna tylko dla prepaid).
    Niezbędny jest ktoś znajomy z prepaidem w Orange i chęcią do "zabawy". Przelew
    wydłuża ważność konta o 5 dni. Koszt jednego przelewu 20 gr.

  • 12. Data: 2010-07-28 16:28:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?

    8gb.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-07-28 17:07:52
    Od: b...@o...pl

    > 8gb.

    a jaka jest cena za 100 kb? przebije OFnK z ceną 0,01 za 0,1MB?

  • 14. Data: 2010-07-28 17:32:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > a jaka jest cena za 100 kb? przebije OFnK z ceną 0,01 za 0,1MB?

    3 grosze. Ale nikt nie korzysta z OFnK, czy Play aby płacić 1gr czy
    3gr za 100kb. Liczy się suma otrzymanych gb za jednostkę doładowania.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-07-28 17:37:52
    Od: b...@o...pl

    >   3 grosze. Ale nikt nie korzysta z OFnK, czy Play aby płacić 1gr czy
    > 3gr za 100kb. Liczy się suma otrzymanych gb za jednostkę doładowania.

    w OFnK można sprzedać przelewy SMS, a w Playu?

  • 16. Data: 2010-07-28 17:58:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:

    > 8gb.

    ale w zaasiegu Playa, nie plusa... - zgadza sie?

  • 17. Data: 2010-07-28 18:04:18
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 28-07-10 19:58, ToMasz pisze:

    > ale w zaasiegu Playa, nie plusa... - zgadza sie?

    Nie POnK działa tylko w zasięgu 3G Play.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 18. Data: 2010-07-28 18:07:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    gość pisze:
    > 1. Jeśli jutro upłwa okres ważności konta to pojutrze numer będzie nieaktywny.
    > Teksty, że będzie aktywny jeszcze tydzień czy dwa po upływie terminu można włożyć
    > między bajki.
    Parę lat temu, miałem taki numer który sie przeterminował. przychodziły
    po 2 smsy dziennie ze jutro stracisz.... i tak przez 2 tygodnie.
    Ktoś na grupie w tym roku próbował uruchomić karte 3 tygodnie po
    terminie, i sie nie udało. Sprawa lekko losowa. Natomiast w plusie karty
    chodziły po 2 lata po terminie.

> [...]
    > Niezbędny jest ktoś znajomy z prepaidem w Orange i chęcią do "zabawy". Przelew
    > wydłuża ważność konta o 5 dni. Koszt jednego przelewu 20 gr.

    racja - najtańsze wyjście. 20 dni to maks 4+4smsy, czyli 1.6zł
    ToMasz

  • 19. Data: 2010-07-28 18:40:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > w OFnK można sprzedać przelewy SMS, a w Playu?

    Tak, i to jest faktycznie zaleta OFnK, że można mieć internet
    praktycznie za darmo.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-07-28 20:19:40
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 28 Jul 2010 15:05:03 +0200, b...@o...pl wrote:

    >niektórzy fani play są upierdli jak świadkowie Jehowy
    >
    >jestem w orange i chce być w orange. Chce doładować telefon
    >dużą kwota za niecale 3 tygodnie, nie chcę utracić nr, tylko to
    >mnie interesuje. Temat wątku: "najtanszy pakiet w Orange - jaki?"
    >
    >tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
    >przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.

    bo fani Play wiedza co dobre (jak dla mnie). Numer play na wychodzaca
    to 1 rok od kazdego doladowania. Lepiej nie bedzie.

    Piszesz, ze nie chcesz utracic numeru, to przenies go do play i zaplac
    5 zl/rok i masz numer. U innych wkurza mnie wlasnie to, ze zmuszaja
    ciebie do ciaglego doladowania bo nie bedziesz mogl zadzwonic z karty
    na ktorej masz kase. W play jest normalnie. Masz kase to zadzwonisz

    --
    ThinkXtra