  • Data: 2011-10-31 11:09:22
    Temat: Re: najtanszy abonament
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 11:32:31 +0100, robert napisał(a):

    > chciałbym kupic telefon kom. dla starszej osoby, zdecydowałem sie na
    > abonament, bo karta moze stanowic utrudnienie. Doradzcie mi prosze u jakiego
    > operatora teraz jest najtaniej? Rozmów wychodzacych bedzie niwiele, okolo
    > 40-50 miesiecznie na rozne telefony komorkowe i stacjonarne. Super byloby
    > gdyby calosc miesiecznych opłat nie przekraczał 40 zł

    A comiesięczne gonienie z rachunkami do zapłacenia nie będzie stanowiło
    utrudnienia?
    Kup prepaida i sam sprawdzaj co miesiąc, ile trzeba doładować. Albo po
    prostu doładuj co miesiąc odpowiednią kwotę, np. 20 zł. Wyjdzie na
    dokładnie to samo. Tylko, że taniej.

    PS. Byłbyś uprzejmy posprzątać sobie komputer, żeby przestał śmiecić grupę
    tymi reklamami?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"