  • Data: 2011-10-31 17:41:30
    Temat: Re: najtanszy abonament
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Oct 2011 16:32:22 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >W takim razie zobaczymy jakie Twoje będzie wyliczenie :P
    >Moje? Bardzo proszę:
    >
    >Zainteresowany nie chce miesięcznie wydawać więcej jak 40zł, wiec Freszz:
    >- ładujesz i dostajesz 10% więcej, czyli jest 44zł
    >- kupujesz 30zł za 10zł
    >- kupujesz 300 min do Play i na stacjonarki za 15zł
    >- kupujesz 30 min do wszystkich za 6zł
    >- kupujesz 15zł za 10zł
    >- kupujesz 10zł za 5zł
    >- za doładowanie dostajesz 30min do Play i stacjonarki
    >- za doładowanie dostajesz 1000 smsów do wszytskich
    >
    >czyli za 40zł masz:

> [...]

    wszystko fajnie tylko co z tego jak autor nie sprecyzował co to jest
    40,50 rozmów czy minut?? zresztą z postu wywnioskowałem że bardziej
    będzie to tel do odbierania, fresh może jest i tani ale nie każdy jest
    w stanie na bierząco sprawdzać i aktywować pakiety, w play jest to
    dość problematyczne czasami, a nie każdy będzie tego pilnował tylko
    wybierze abonament, większa swoboda, a i do play z innych sieci jest
    drożej także może to mieć jakieś znaczenie
    Swoją drogą pakiet 15 za 10pln można aktywować tylko raz i jak ktoś
    jest ogarnięty to może mieć 30% za doładowanie a nie 10% ale to tak
    przy okazji