  • Data: 2010-04-02 08:36:21
    Temat: Re: najtańsze rozmowy i smsy między dwiema osobami
    Od: basteku <b...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-23 16:12, Krzysiek pisze:

    > niewielkie pieniądze usługę "sieć rodzinna" i bez kombinowania, bez

    hehehe :)) niewielkie pieniadze :)) z tego co pamietam w reklamie bylo
    "za darmo" :))

    > ... pryszczatą dzieciarnię, dla której świat się zaczyna i kończy na Play Fresh

    Hmm ... troche pojechales :)) .. jak twierdzisz, ze Ci co mniej placa sa
    pryszczaci :)
    Miesiecznie doladowuje 30zl, mam za darmoche do wszystkich w sieci Play
    .. za darmoche a nie za darmoche z gwiazdka :), 15 zl przeznaczam na
    pakiet 500MB (starcza z palcem w .. ) ... i mam 15 zl na rozmowy z
    pozostalymi .. jak potrzeba :) .. akurat tyle rozmawiam, ze spokojnie
    wystarcza :)

    A do watkotworcy to akurat uwazam, ze Krzysiek jednak ma racje, tylko
    nie potrzebnie dodaje swoje komentarze :) .. trzeba wykorzystac, ze
    jeden tel. jest w erze.

    Pozdr.