  • 21. Data: 2012-04-17 00:02:54
    Temat: Re: najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-16 01:12, Liwiusz pisze:

    > Efektywnie 7,5zł/miesiąc, bo trzeba wziąć pod uwagę, że pierwszy miesiąc
    > stanu darmowego będzie za darmo po doładowaniu za 30zł.

    Patrzę dzisiaj w Play Online i chyba widzę nową usługę.
    Za 10 zł. m-cznie: nieograniczony czas rozmów na wszystkie telefony
    stacjonarne.
    Jeszcze nie wiem czy na infolinię banku mającą numer np: +48790500500
    też jest bez opłat?

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-04-17 00:07:19
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-16 09:34, Janeo pisze:

    > Jeszcze parę miesięcy temu moje rozmowy VoIP po gprs (z konieczności)
    > szczególnie w godzinach szczytu były dla mnie mordęgą. Od kiedy to
    > internet po gprs stał się tak idealny dla tych celów, że go
    > proponujesz?

    Zauważylam, że po gprs nie za bardzo samsung chce mnie łączyć . Np ze
    stroną Samsung Apps. Po Wifi to zasuwa, tzn działa.

    --
    animka

  • 23. Data: 2012-04-17 07:05:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nadcisnieniowiec wrote:
    > Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A słyszałeś o zestawie słuchawkowym lub głośnomówiącym? :)

    jak kogoś nie stać na rozmowy to skąd weźmie na słuchawkę... ;-)

    zresztą wszystkie drobne poszły na lexusa :)

  • 24. Data: 2012-04-17 12:40:28
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > I jeszcze się zastanawiasz, masz wątpliwości i czekasz, aż ktoś poda
    > tańszą wersję niż 12pln w Orange lub 20pln w Play? I my mamy się
    > spuszczać, bo Ty sobie wymyśliłeś, że chcesz aż przez 2 miechy pogadać
    > przez komórkę i szukasz codownego przepisu na najtańsze gadanie? Padłem.
    > Nie mam już pytań.

    A do czego jest ta grupa? Poruszyłem wątek, podałem oferty które już znam z
    pytaniem czy ktoś słyszał o podobnych, nie potrzebuje rad zainstaluj skype,
    kup transponder czy gołębia pocztowego.
    Wymyśliłem sobie coś takiego i tego się będę trzymać. Dzięki za pomysł z
    play, ale ktoś Cię pod przymusem trzyma w tym wątku? Padłeś? To weź
    powerade i powstań.