  • 11. Data: 2012-04-16 09:59:59
    Temat: Re: najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-16 09:34, Janeo pisze:

    > Jeszcze parę miesięcy temu moje rozmowy VoIP po gprs (z konieczności)
    > szczególnie w godzinach szczytu były dla mnie mordęgą. Od kiedy to
    > internet po gprs stał się tak idealny dla tych celów, że go
    > proponujesz?

    Parę miesięcy temu korzystałeś z tej aplikacji ? Jako stałego "lokatora"
    grupy voip nie muszę Ci chyba robić wykładu o priorytetach, flagach,
    kolejkowaniu i kompresji pakietów RTP. Skoro dostawca netu wprowadza
    daną usługę przy pomocy swojej aplikacji to zakładam, że odpowiednie
    parametry dla tych pakietów ustawił. A to czy tak zrobił, czy nie jest
    do sprawdzenia za darmola. Zgodnie z zapytaniem twórcy wątku ta usluga
    najbardziej przypomina walkie-talkie.

  • 12. Data: 2012-04-16 10:04:02
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dla tych pakietów ustawił. A to czy tak zrobił, czy nie jest do
    > sprawdzenia za darmola. Zgodnie z zapytaniem twórcy wątku ta usluga

    Może źle się trochę wyraziłem. To ma robić za walkie-talkie, a nie być nim
    technicznie. Wiem że jest taka usługa Naciśnij I Mów, działa to właśnie po
    GRPS, ale mi chodzi o zwykła rozmowę głosową z maksymalnie dużym limitem,
    telefony będą podłączone do ładowarki, więc chyba jednak simplus się tu
    przyda, 29gr za rozmowę, tylko ciekawe po jakim czasie rozłączają? :)

  • 13. Data: 2012-04-16 18:14:31
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-16 10:04, nadcisnieniowiec pisze:

> [...]
    > dużym limitem, telefony będą podłączone do ładowarki, więc chyba jednak
    > simplus się tu przyda, 29gr za rozmowę, tylko ciekawe po jakim czasie

    To nie jest usługa naciśnij i mów ale skoro upierasz się płacić za coś
    co możesz mieć za darmo to bierz np. stan darmowy w playu.

  • 14. Data: 2012-04-16 18:51:43
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Efektywnie 7,5zł/miesiąc, bo trzeba wziąć pod uwagę, że pierwszy miesiąc
    > stanu darmowego będzie za darmo po doładowaniu za 30zł.

    Ale i tak 10 PLN za DARMOWE brzmi nieźle :)

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2012-04-16 19:28:40
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > To nie jest usługa naciśnij i mów ale skoro upierasz się płacić za coś co
    > możesz mieć za darmo to bierz np. stan darmowy w playu.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Push_to_talk idzie pakietowo, więc niewiele
    się różni od voipa.
    Nie chcę żadnego voip, voip jest zły.
    Poza tym to freeya wymaga smartfona, a zastosowane będą najtańsze nokie.

  • 16. Data: 2012-04-16 20:30:44
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 15 Apr 2012 23:36:55 +0200, "nadcisnieniowiec"
    <h...@b...com> wrote:

    >Szukam dobrej oferty, dzięki czemu telefony będą mogły robić za coś w
    >rodzaju walkie-talkie :)

    no to moze kup sobie walkie-talkie? Raz inwestujesz i do konca zycie
    masz za free. Albo CB i anteny na dachu.

    A jakie odleglosci sa pomiedzy miejscami?

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2012-04-16 21:51:58
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > no to moze kup sobie walkie-talkie? Raz inwestujesz i do konca zycie
    > masz za free. Albo CB i anteny na dachu.
    >
    > A jakie odleglosci sa pomiedzy miejscami?

    100 km, co za pytania?
    Nie potrzebuje złotych rad o radiokomunikacji, mam konretny pomysł i
    interesują mnie tylko taryfy komórkowe z tego typu usługami :)
    To ma służyć góra przez dwa miesiące.

  • 18. Data: 2012-04-16 21:54:13
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał w wiadomości
    > 100 km, co za pytania?
    > Nie potrzebuje złotych rad o radiokomunikacji, mam konretny pomysł i
    > interesują mnie tylko taryfy komórkowe z tego typu usługami :)
    > To ma służyć góra przez dwa miesiące.

    Przez internet przez Skype

  • 19. Data: 2012-04-16 22:53:39
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Ignacy" <n...@s...ignacy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał w
    > wiadomości news:4f8c786c$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Przez internet przez Skype

    O zbawco, nie wiedziałem wcześniej o tym komunikatorze dziękuje Ci! ;)
    Proszę o trzymacie się tematu. Odpada skype, odpada voip, odpada telegazeta
    czy co tam jeszcze wymyślicie, chodzi mi o taryfy tego typu w komórkach.

  • 20. Data: 2012-04-17 00:01:30
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał:

    > interesują mnie tylko taryfy komórkowe z tego typu usługami :)
    > To ma służyć góra przez dwa miesiące.

    I jeszcze się zastanawiasz, masz wątpliwości i czekasz, aż ktoś poda tańszą
    wersję niż 12pln w Orange lub 20pln w Play? I my mamy się spuszczać, bo Ty sobie
    wymyśliłeś, że chcesz aż przez 2 miechy pogadać przez komórkę i szukasz
    codownego przepisu na najtańsze gadanie? Padłem. Nie mam już pytań.