  • 1. Data: 2013-03-11 23:02:55
    Temat: najmniejszy, najtańszy telefon na rynku?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    jaki jest dostępny na rynku, najmniejszy telefon? Może nie być nowy.
    Hyundai mb-108 raczej odpada, bo po roku pada bateria a nowej nieda się
    kupić. jest chyba taki modem/telefon toshiby, ale cena zabija.

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-03-11 23:08:29
    Temat: Re: najmniejszy, najtańszy telefon na rynku?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ToMasz wrote:
    > jaki jest dostępny na rynku, najmniejszy telefon? Może nie być nowy.
    > Hyundai mb-108 raczej odpada, bo po roku pada bateria a nowej nieda się
    > kupić. jest chyba taki modem/telefon toshiby, ale cena zabija.

    Najmniejszy (prawie) i najtańszy (na pewno - jakieś 28 PLN z 5 PLN na
    rozmowy) jest HiSense HS-C127, ale to nie GSM, tylko CDMA w sieci Sferia
    :)

    Jakub

  • 3. Data: 2013-03-11 23:23:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 11 Mar 2013 23:02:55 +0100, ToMasz wrote:
    > jaki jest dostępny na rynku, najmniejszy telefon? Może nie być nowy.
    > Hyundai mb-108 raczej odpada, bo po roku pada bateria a nowej nieda się
    > kupić. jest chyba taki modem/telefon toshiby, ale cena zabija.

    G450, faktycznie lekki kurdupel. Obecnie 130zł na allegro, to duzo?
    Z felerow -- dziwaczna klawiatura (i ogolnie obsluga), ładowanie po mini
    USB (nie mikro!).
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2013-03-12 00:36:25
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ToMasz
    z dnia: 2013-03-11 23:02:
    > jaki jest dostępny na rynku, najmniejszy telefon? Może nie być nowy.
    > Hyundai mb-108 raczej odpada, bo po roku pada bateria a nowej nieda się
    > kupić. jest chyba taki modem/telefon toshiby, ale cena zabija.
    Z "używalnych" to może Xperia X10 mini? Używam takiej jako... hot spota
    WiFi. :]

    Paweł

  • 5. Data: 2013-03-12 09:14:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

> [...]
    > Hyundai mb-108 raczej odpada, bo po roku pada bateria a nowej nieda się
    > kupić. jest chyba taki modem/telefon toshiby, ale cena zabija.

    2in1:

    http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,zegarek+tele
    fon

  • 6. Data: 2013-03-13 18:33:49
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > jaki jest dostępny na rynku, najmniejszy telefon? Może nie być nowy.
    > Hyundai mb-108 raczej odpada, bo po roku pada bateria a nowej nieda się
    > kupić. jest chyba taki modem/telefon toshiby, ale cena zabija.

    Huawei G5500? Mały, a zwłaszcza plaskaty. 2 SIMy i mikroUSB. I bardzo
    głośny głośnik.

    --
    Grzexs