  • 1. Data: 2013-03-11 19:39:06
    Temat: PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
    Od: t...@g...com

    Operatorzy masowo sie wycofuja ze swoich promocji (Orange i PrzelewSMS,
    RokWaznosciKonta itp.), ZAWYZAJA swoja oferte, ceny...
    Troche to przypomina moment rzadow SLD rzadu Leszka Millera kiedy tak jak obecny rzad
    doprowadzili GODPODARKE do SKRAJU BANKRUCTWA, 20% bezrobocia - a z drugiej strony
    ZLODZIEJSKIE "prywatyzacje" typu sprzedanie Telekomunikacji Polskiej panstwowemu
    przedsebiorswu France Telecom itp. itd.
    Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE ze
    SKORUMPOWANA WLADZA?

  • 2. Data: 2013-03-11 21:49:51
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-03-2013 19:39, t...@g...com pisze:
> [...]
    panstwowemu przedsebiorswu France Telecom itp. itd.
    > Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE ze

    tusk za tym stoi.

  • 3. Data: 2013-03-11 22:10:23
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.03.2013 19:39, t...@g...com pisze:
    > Operatorzy masowo sie wycofuja ze swoich promocji (Orange i PrzelewSMS,
    RokWaznosciKonta itp.)
    spadają zyski z rozmów, więc trzeba jakoś...
    > ZAWYZAJA swoja oferte, ceny...
    taaaaaa. virgin, 20 groszy -50% bonusu tak? To ździerstwo? W Playu płacę
    mniej niż 10 groszy za minutę, a przy cyrografie trzyma mnie darmowe w
    sieci i nastacjonarne.
> [...]
    panstwowemu przedsebiorswu France Telecom itp. itd.
    > Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze?
    Z pazerności i głupoty ludzkiej. Tyle na temat. chcesz mieć tanio? zmien
    operatora. chcesz mieć bezrobocie bliskie zero, głosuj za zniesieniem
    płacy minimalnej

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-03-12 10:18:42
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

> [...]
    > Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE ze

    A ty oczywiście do wszystkiego musisz mieszać od razu politykę.

    --
    Jingiel

  • 5. Data: 2013-03-12 13:52:29
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Uzytkownik "K" <...@...c> napisal w wiadomosci

    > tusk za tym stoi.

    I putin tez, z trotylem na lapach.

  • 6. Data: 2013-03-12 21:44:11
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 12/03/2013 12:52, CPL wrote:

    > Uzytkownik "K" <...@...c> napisal w wiadomosci

    > I putin tez, z trotylem na lapach.

    Dokladnie. Wspiera go Kim Jong Un!!!111 jeden jeden ;)

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2013-03-12 22:59:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 22:10, ToMasz pisze:

    > chcesz mieć bezrobocie bliskie zero, głosuj za zniesieniem
    > płacy minimalnej

    będą pracować za 120 zł miesięcznie ale nie będą bezrobotnymi! ^^

  • 8. Data: 2013-03-13 00:17:54
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 11, 9:49 pm, K <a...@...c> wrote:
    SKORUMPOWANA WLADZA?

    > tusk za tym stoi.

    Heh, widzę, że zwolennicy Tuska to głównie wielbiciele komórek i
    innych błyskotek medialno-mamiących...

    Otóż zauważam, że ludzie z bogatych krajów gdzie najniższa pensja to
    równowazność 4000 zł / mies. niezbyt ochoczo kupują te wszystkie
    gadżety i wolą używać stare sprzęty do których "przywykli".

    Ostatnio jechała ze mną grupa studentów z Australii w autobusie i
    także polscy studenci... Tak sobie patrzę trochę się dziwiąc: Polacy
    wyciągają jakies iPhony, laptopy thin Apple itd, a ci studenci z
    Australii mają stare komórki Nokii i mają serdecznie WY....na takie
    kwestie...

    Tak samo mam kupę znajomych w Kanadzie i Wielkiej Brytanii i juz dawno
    mnie dziwiło, że zadowala ich nienajnowszy sprzęt tele-audio-video.
    Jak się nawet pytam dlaczego nie kupią jakiegoś tam cudeńka to mi
    odpowiadają w stylu: "WY TAM W POLSCE NIE MACIE W CZYM MIESZKAĆ TO WAM
    PRZYNAJMNIEJ DALI KOMÓRECKI NA POCIECHĘ".

    Tak się zastanawiam, coś w tym chyba jest... Tam przywiązuja uwagę
    żeby sobie wielka chałupę kupić po 3 latach pracy a u nas po ćwierć
    wieku harówy stać ludzi najwyżej na kawalerkę i... komórkę. Żałosne to
    trochę...

  • 9. Data: 2013-03-13 02:56:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 16:17:54 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):
    > Otóż zauważam, że ludzie z bogatych krajów gdzie najniższa pensja to
    > równowazność 4000 zł / mies. niezbyt ochoczo kupują te wszystkie

    Zazwyczaj za tym ida tez wieksze koszta. Moze nie calkiem tak, bo okazuje
    sie ze sporo towarow nawet tanszych niz u nas, ale na cos te pieniadze
    musza wydawac. I niekoniecznie maja wolne 1000$ do wydania na jakies
    duperele. Ale latwiej u nich o te 1000$ niz u nas.

    > gadżety i wolą używać stare sprzęty do których "przywykli".

    To tylko jedna strona medalu.

    Bo druga wyglada np tak
    http://www.youtube.com/watch?v=dmNfdaIFwUQ

    Trzecia to ilosc sprzedanych smartfonow w ciagu powiedzmy roku, czwarta -
    zobacz Sony -

> [...]
    > odpowiadają w stylu: "WY TAM W POLSCE NIE MACIE W CZYM MIESZKAĆ TO WAM
    > PRZYNAJMNIEJ DALI KOMÓRECKI NA POCIECHĘ".

    Eee tam. Zaszedlem niedawno do sklepu. Wiesz jaki to klopot wybrac
    odpowiedni telewizor ? Tydzien trzeba analizowac. A potrzebny mi ten
    telewizor do szczescia mniej wiecej tak jak piate kolo do wozu.
    No i wyszedlem.
    Ale wroce, bo nie mam wyjscia. Inaczej nadal bym ten stary ogladal :-)

> [...]
    > żeby sobie wielka chałupę kupić po 3 latach pracy a u nas po ćwierć
    > wieku harówy stać ludzi najwyżej na kawalerkę i... komórkę. Żałosne to

    Kwestia kultury. Tam taki zwyczaj - mlodzi sie wyprowadzaja na swoje.
    Czemu sprzyja/wymusza kultura pracy - pracujesz tam, gdzie cie przyjeli.
    Mieszkasz tam,gdzie pracujesz (tzn w promieniu 50 mil - i pisze raczej o
    USA niz Australii). Projekt sie konczy, zwalniaja cie, szukasz kolejnej
    pracy, przeprowadzasz na drugi koniec kraju. Czemu sprzyja niepracujaca
    zona, przyzwyczajone do sytuacji banki itp.
    A zobacz np Wlochy - tam narzekaja ostatnio ze mlodzi zostaja "u mamusi".

    Stac ich ? Nie bardzo. Dom na kredyt. Do emerytury beda splacac.
    Wielki ? Wielki, ale z dykty :-)

    Studenci ? No coz, latwiej sobie wyobrazic studenta goniacego za nowinkami,
    niz emeryta. Ale tak gwoli scislosci to warto by sprawdzic czy nie
    potrzebuja jakiegos wkladu wlasnego na dom, albo czy na studia nie musieli
    wziac kredytu.

    Tak czy inaczej - smartfon przedstawia jakas tam uzytecznosc. Dla kazdego
    inna. Dla wielu - znikoma lub w ogole zadna. A podobna przedstawia i stary
    telefon.

    J.

  • 10. Data: 2013-03-13 03:09:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 11:39:06 -0700 (PDT), t...@g...com
    > Operatorzy masowo sie wycofuja ze swoich promocji (Orange i PrzelewSMS,
    > RokWaznosciKonta itp.), ZAWYZAJA swoja oferte, ceny...

    No bo smutna prawda jest taka, ze ceny polaczen tak spadly, ze sporej
    grupie klientow wystarczy 5-10 zl/m. A operator by chcial 20-50, bo i
    inaczej musi kosztaredukowac.

    > Troche to przypomina moment rzadow SLD rzadu Leszka Millera

    A co ma jedno z drugim wspolnego ?

    > kiedy tak jak obecny rzad doprowadzili GODPODARKE do SKRAJU BANKRUCTWA

    nie tylko oni. Kraj od 40 lat na skraju bankructwa.

    No ale owszem, analogia jest - jak sie doprowadzi, to potem trzeba ratowac.

    >20% bezrobocia - a z drugiej strony ZLODZIEJSKIE "prywatyzacje" typu
    >sprzedanie Telekomunikacji Polskiej panstwowemu przedsebiorswu France Telecom itp.
    itd.

    A kto kogo okradl przy tej okazji ?

    > Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE ze
    SKORUMPOWANA WLADZA?

    Dogaduja, ale w tym przypadku ... patrz wyzej.

    J.