  • Data: 2011-05-23 13:10:27
    Temat: Re: najlepszy wybór karta graficzna do 150zł
    Od: Arkady <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-23 13:42, zlotowinfo pisze:
    > po przyjrzeniu się propozycjom, postanowiłem deczko podwyższyć,
    > ale już naprawdę nic wyżej max 205zł z wysyłką
    >
    > hd4670 lub hd5570, link allegro: http://skroc.pl/grafa

    Tak jaki napisalem wczesniej te radki nie staly nawet kolo nvidii 8600
    tak wiec twoj wybor to kasa wywalona w bloto jesli to ma byc do gier.

    HD5570 kupilem bo miala byc super alternatywa dla 8600 ale okazalo sie
    ze to gowno nawet w 30 procentach nie ma wydajnosci 8600 o 8800GTS nie
    wspomne bo mam obie.