  • 1. Data: 2014-05-25 11:09:18
    Temat: najlepszy notebook :-)
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Witam, podpowiedzcie proszę najlepszy notebook (11-12" ewentualnie 13")
    gdy kryteriami będą (w tej kolejności):

    1. cena
    2. czas pracy na baterii
    3. waga
    4. wydajność

    sprzęt przeznaczony głównie do przeglądania internetu w podróży plus
    edycja niewielkich plików w Excelu.

    Z góry dziękuję.

    --
    M.

  • 2. Data: 2014-05-25 13:36:28
    Temat: Re: najlepszy notebook :-)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-25 11:09, Michal M. Lechanski pisze:
> [...]
    > 3. waga
    > 4. wydajność
    >
    > sprzęt przeznaczony głównie do przeglądania internetu w podróży plus

    Skoro cena - to najtańszy jaki ci się uda kupić, jakiś np eee 1201n, do
    którego dokupisz zamiennik baterii 9-cell (bo oryginał to przeważnie
    3-cell), wtedy czas pracy ~10h jest osiągalny. Waga tutaj trochę
    przegra, ale bez przesady. Wydajność uratuje się tylko, jeśli wylosujesz
    coś z grafiką ion, zamiast intel-hd/gma, wtedy akceleracja video itp z
    grafiki uratuje odtwarzanie youtube i filmów.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2014-05-26 14:56:12
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Michal M. Lechanski wrote:
> [...]
    > 3. waga
    > 4. wydajność
    >
    > sprzęt przeznaczony głównie do przeglądania internetu w podróży plus

    MacBook Air :-)

  • 4. Data: 2014-05-27 12:40:55
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-05-25 11:09, Michal M. Lechanski pisze:
    > Witam, podpowiedzcie proszę najlepszy notebook (11-12" ewentualnie 13")
    > gdy kryteriami będą (w tej kolejności):

    Samsung NP350U2A-A02PL (12,5")
    1000-1200zł do 8h
    1,34kg
    i5

    proszę :)

    --
    radar

  • 5. Data: 2014-05-27 20:14:55
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 25/05/2014 10:09 Michal M. Lechanski wrote:
    > Witam, podpowiedzcie proszę najlepszy notebook

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    --
    M.

  • 6. Data: 2014-05-31 12:34:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 26.05.2014 Poldek <p...@i...pl> napisał/a:

    > MacBook Air :-)

    W 2,3 lider, 1, 4 - średniak.

    Łatwiej byłoby coś wskazać gdyby pułap cenowy był określony.
    Wydajność niby dopiero na 4 miejscu, ale po moich doświadczeniach z atomami
    to już nie chcę wracać do aż tak wolnych jednostek w laptopie. Były dobre kiedyś,
    ale zaawansowane JS-y typu goole maps czy html5 dyskwalifikują je nawet jako
    netbooki :)
    Szukałbym jednak w jakimś klonie air na win + najmniej i3 ulv.
    celerony wydrenują acu za szybko.