  • 1. Data: 2014-05-22 17:32:40
    Temat: pc robi restart
    Od: k...@g...com

    na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem

    po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej

    co to moze byc ? zasilacz ? plyta glowna ?

  • 2. Data: 2014-05-22 20:10:24
    Temat: Re: pc robi restart
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    k...@g...com pisze:
    > na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem
    >
    > po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej
    >
    > co to moze byc ? zasilacz ? plyta glowna ?

    Czy to laptop? Jeśli tak, to stawiam na mikropęknięcia w płycie głównej.
    Ale pewnie w przypadku laptopa nie pisałbyś o zasilaczu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-05-23 00:13:46
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-05-22 17:32, k...@g...com pisze:
    > na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem
    >
    > po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej
    >
    > co to moze byc ? zasilacz ? plyta glowna ?

    sterowniki, pamięć, RAID, OC itp...
    na poczatek zrobiłbym jakiegos stress testa po linuchem live. Jak to nie
    soft to drugim najczestrzym problemem jest pamiec, szczegolnie na oc.
    BIOS do default i zostawiamy jedną kość.
    Gdy jest winny zasilacz, na ogol przez zużycie kondesatorów, to jego
    odpornosc na restartowanie powinna rosnąć wraz z czasem działania, chyba
    ze juz popekaly, ale wtedy to raczej miałby problemy ze wzbudzeniem.

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2014-05-23 07:27:50
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Thu, 22 May 2014 08:32:40 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem
    >
    > po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej

    tez w jakichs charakterystycznych momentach, czy juz losowo?

    --
    jg

  • 5. Data: 2014-05-23 07:30:33
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    W dniu 2014-05-23 00:13, the_foe pisze:

> [...]
    > odpornosc na restartowanie powinna rosnąć wraz z czasem działania, chyba
    > ze juz popekaly, ale wtedy to raczej miałby problemy ze wzbudzeniem.

    Witam
    Podaj jaką masz konfigurację kompa. Ja obstawiam zasilacz, pewnie już
    parę latek ma.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-05-23 08:51:10
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 17:32, k...@g...com pisze:
    > na poczatku restarty byly gdy wkladalem plytke do dvd i z nie korzystalem
    >
    > po wymontowaniu dvd dalej to samo tylko rzadziej
    >
    > co to moze byc ? zasilacz ? plyta glowna ?

    Ommm, powiedz szklana kulo, bo widzę mgłę...
    A na poważnie, po takim pytaniu chcesz dokładnej odpowiedzi?

    Zacznij od podstaw, czyli odkurz komputer, wyjmij procesor, wyczyść,
    połóż nową pastę, to samo z grafiką, i tak po kolei. Może pamięć (kto
    wie ile masz modułów i jakich), może masz wysadzone kondensatory itd. itd.
    A może masz poluzowany kabel zasilający i iskrzy. 1000 różnych możliwości.

  • 7. Data: 2014-05-23 17:43:12
    Od: k...@g...com

    to komputer stacjonarny kumpla

    zainstalowalismy nowy system windows 7 na nim wczesniej byl windows xp i dalej to
    samo

    z konfiguracji to duzo nie wiem jakis Athlon64 procek

  • 8. Data: 2014-05-23 18:00:57
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 23 May 2014 08:43:12 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > to komputer stacjonarny kumpla
    >
    > zainstalowalismy nowy system windows 7 na nim wczesniej byl windows xp i dalej to
    samo

    > z konfiguracji to duzo nie wiem jakis Athlon64 procek

    To może się w końcu dowiedz?

    [ Jeśli uważasz, że wszyscy są przeciwko tobie, to jest to zdrowy ]
    [ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 9. Data: 2014-05-23 18:01:21
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <k...@g...com> napisal:

    > to komputer stacjonarny kumpla
    >
    > zainstalowalismy nowy system windows 7 na nim wczesniej byl windows xp i
    > dalej to samo
    >
    > z konfiguracji to duzo nie wiem jakis Athlon64 procek

    Proponuje powaznie rozwazyc wymiane calej maszyny na cos wspólczesnego.
    Nawet jesli to "tylko" zasilacz, to i tak koszt nowego, *porzadnego*
    zasilacza przewyzszy wartosc reanimowanego zestawu, zwlaszcza jesli ten
    Athlon nie jest X2. A i tak bedzie to tylko pudrowanie syfa.
    Sorry, taki mamy klimat... ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2014-05-23 21:02:44
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    podejrzewam, że jesteś kolejny, po wymianie wszystkiego nadal będzie
    źle... ciekawa sprawa...