  • 31. Data: 2011-10-12 14:54:36
    Temat: Re: najlepsze zimówki - jakie?
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?B?X7Hm6rPx87a8vw==?= <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Takie historyjki to są na długie letnie wieczory.
    > Inne auto, inne załadowanie, inny napęd, inna elektronika, inne podłoże, inne
    > ciśnienie, inna temperatura itp. itd.

    No właśnie nie do końca. Focus I i Focus II. Ten sam garaż, to samo podłoże,
    dzień po dniu. A co do ciśnienia atmosferycznego i temperatury powietrza różniej
    pewnie o 3 stopnie w porywach, to nie wiem. Natężenia wiatru słonecznego też nie
    mierzyłem ;)

    Pzdr,
    made_myself

  • 32. Data: 2011-10-12 23:03:17
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Golas benzyna i diesel z klimą itd.

    -----

  • 33. Data: 2011-10-12 23:32:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Zapomniałem dodać: miałem duże problemy, żeby kupić wybrane przeze mnie
    > opony, wszędzie było "już nie ma" i tym podobne.

    W większości sklepów internetowych to jest norma.
    Sklepy żeby stworzyć pozory taniości oferty dają w cennikach doskonałe
    ceny (bywa że niższe niż hurtowe dla dużych importerów) na wiele modeli
    opon, natomiast są to ceny wymyślone, służące tylko do tego żeby nagonić
    do złożenia zamówienia.

    Bo jak chcesz kupić, to pan ze sklepu ze smutkiem będzie Ci opowiadał
    jak to właśnie 4 ostatnie sztuki na jego oczach wyjechały z magazynu.
    Ale on ma w podobnej cenie, również doskonałe, albo i nawet lepsze opony
    - i tu pada jakiś tani model za już zupełnie nieatrakcyjną cenę na
    którym mają największe przebicie, wielu się na to zgodzi i z tego żyją
    te sklepy.

    Dlatego na ceny opon w sklepach internetowych w zasadzie nie ma co
    patrzeć - większość opon w atrakcyjnych cenach to taka ściema.

  • 34. Data: 2011-10-13 13:28:35
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?B?X7Hm6rPx87a8vw==?= <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Golas benzyna i diesel z klimą itd.

    Wprost uwielbiam ludzi którzy lepiej ode mnie wiedzą czym, gdzie i jak jeżdżę.

    Pzdr,
    made_myself

  • 35. Data: 2011-10-13 15:29:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-12, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    > - i tu pada jakiś tani model za już zupełnie nieatrakcyjną cenę na
    > którym mają największe przebicie, wielu się na to zgodzi i z tego żyją

    Tyle, że ja nie szukałem tanich opon, ja szukałem konkretnego modelu.

    > Dlatego na ceny opon w sklepach internetowych w zasadzie nie ma co
    > patrzeć - większość opon w atrakcyjnych cenach to taka ściema.

    Dwa inne podejścia miałem skuteczne, kupiłem to co chciałem i tanio.
    Tyle, że kupowałem w sezonie, a nie po.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2011-10-13 21:00:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "koziel" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > a u mnie poprzedniej zimy spisywaly sie znakomicie - zarowno w kopnym
    > sniegu jak i oblodzonej nawierzchni. Testowane na dwoch autach - jedno
    > to byla Laguna 2.0 16V a drugie A4 Quattro (tak wiem, tutaj naped tez
    > zrobil swoje). W tym roku beda jezdzily na A4 bez Quattro - ale nowsze
    > model z ESP i zobaczymy, jak sie beda sprawowaly.
    > Takze potwierdza sie chyba stare powiedzenie, ze ilu uzytkownikow tyle
    > opinii ;-)

    No tak, 175
    Niestety wraz z rozmiarem nie zawsze idzie w parze ta sama trakcja
    Ja mam/miałem 205/55R16

    --
    Irokez

  • 37. Data: 2011-10-20 13:22:31
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-12 23:32, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    >
    > Dlatego na ceny opon w sklepach internetowych w zasadzie nie ma co
    > patrzeć - większość opon w atrakcyjnych cenach to taka ściema.

    Ja tam nie wiem. Zawsze przed zakupem opon doktoryzuje się przez kilka
    godzin przeglądając w wolnym czasie to i tamto i później kupuje to co
    najtańsze z marki którą wybrałem. Nigdy nie miałem problemu aby kupić w
    ten sposób w dobrej cenie oponki. Zawsze było OK. Nie jestem przywiązany
    szczególnie do jednej firmy/sklepu a szukam najtaniej i sprawdzam opinie
    innych jak opinie są OK to kupuje.
    Porównanie cen do serwisów oponiarskich jest BARDZO duże. Ostatnio
    kupiłem za około 80zł taniej na szt. niż w serwisie. Opony nowe bo
    innych nie kupuje i z tego roku, bo ten model to nowość na rynku.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 38. Data: 2011-10-20 21:57:01
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 20 Paź, 13:22, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > Porównanie cen do serwisów oponiarskich jest BARDZO duże. Ostatnio
    > kupiłem za około 80zł taniej na szt. niż w serwisie. Opony nowe bo
    > innych nie kupuje i z tego roku, bo ten model to nowość na rynku.

    No cóż są różne serwisy oponiarskie - ja tam znam takie co 80zł taniej
    można u nich na miejscu kupić w porównaniu do internetu (bez nerwów,
    czekania co przyjdzie, z jaką datą produkcji itd) - w zależności od
    modelu i rozmiaru oczywiście, nie ma co generalizować, jest duża
    konkurencja na rynku.