    Date: Wed, 12 Oct 2011 23:32:24 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: najlepsze zimówki - jakie?

    > Zapomniałem dodać: miałem duże problemy, żeby kupić wybrane przeze mnie
    > opony, wszędzie było "już nie ma" i tym podobne.

    W większości sklepów internetowych to jest norma.
    Sklepy żeby stworzyć pozory taniości oferty dają w cennikach doskonałe
    ceny (bywa że niższe niż hurtowe dla dużych importerów) na wiele modeli
    opon, natomiast są to ceny wymyślone, służące tylko do tego żeby nagonić
    do złożenia zamówienia.

    Bo jak chcesz kupić, to pan ze sklepu ze smutkiem będzie Ci opowiadał
    jak to właśnie 4 ostatnie sztuki na jego oczach wyjechały z magazynu.
    Ale on ma w podobnej cenie, również doskonałe, albo i nawet lepsze opony
    - i tu pada jakiś tani model za już zupełnie nieatrakcyjną cenę na
    którym mają największe przebicie, wielu się na to zgodzi i z tego żyją
    te sklepy.

    Dlatego na ceny opon w sklepach internetowych w zasadzie nie ma co
    patrzeć - większość opon w atrakcyjnych cenach to taka ściema.