  • 21. Data: 2011-10-11 13:43:10
    Temat: Re: najlepsze zimówki - jakie?
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-10-10 20:23, koziel pisze:
    > http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe.
    html
    > http://allegro.pl/goodyear-duragrip-185x65-r14-nowe-
    i1865067374.html

    "Opony sa nowe - glebokosc bieznika 8mm. Zakupione w styczniu 2011 r. -
    eksploatowane 2,5 m-ca"

    "Opony sa nowe - glebokosc bieznika minimum 7,5mm. Eksploatowane w
    biezacym sezonie przez 4 m-ce."

    Od kiedy "eksploatowane" opony są "nowe"? Jeździłeś na nich kilka
    miesięcy i piszesz, że nowe?

    --
    kamil d

  • 22. Data: 2011-10-11 15:33:31
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    To poszukaj Continental ContiVikingContact5, rozmiar 195/65 R15 powinieneś
    znaleźć okazyjnie za 900 zł/komplet 4 szt.

    -----
    > stwierdziłem że wrzucę do siebie 15" bo to jednak spora oszczędność w
    stosunku do 16"

  • 23. Data: 2011-10-11 15:37:12
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Nie mogę uwierzyć w taką cenę (niską).
    Za tyle to widywałem Dębice.
    Ale potwierdzam, że zagapiłem się w 2010 przed sezonem, i później było już
    drooogo.

    -----
    > Uniroyal MS Plus66 w rozmiarze 195x65 R15 i bylem z nich baaardzo
    zadowolony pod wzgledem trakcji i przyczepnosci.

  • 24. Data: 2011-10-12 07:17:25
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Skoro byłeś bardzo zadowolony to kup drugi raz wersję 3 tych opon.
    > Te opony są dobre na śniegu i całkowicie beznadziejne na suchym czy mokrym
    > asfalcie. Skoro te ostatnie elementy są dla Ciebie mniej znaczące to
    > znaczy że UG8 nie są dla Ciebie - zawiedziesz się na nich bo gorzej niż te
    > Fuldy będą sprawować się na ośnieżonych drogach.

    pytam po to żeby kupić coś lepszego. Skoro tak mówisz to faktycznie z UG8
    nie byłbym zadowolony,może dlatego że nie zmieniam opon przy pierwszym
    śniegu w listopadzie a dopiero jak takie warunki mają się utrzymywać, biorę
    pod uwagę to że jadę po mokrym na zimówkach, a po śliskim ten jeden dzień na
    letnich.
    Jakie macie opinie o Continental TS830 (i czym się różnią od TS830P - to
    znaczy które lepsze bo to dwa zupełnie różne bieżniki)?

    Lukasz

  • 25. Data: 2011-10-12 07:19:21
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To poszukaj Continental ContiVikingContact5, rozmiar 195/65 R15 powinieneś
    > znaleźć okazyjnie za 900 zł/komplet 4 szt.

    jak napisałem nie chcę tanich opon, po to biorę mniejszy rozmiar żeby nie
    oszczędzać na przyczepności

    Lukasz

  • 26. Data: 2011-10-12 11:48:55
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Wyraźnie nie rozumiesz o czym piszesz.
    Ale zgoda, sprzedam Ci te opony po 90 EUR/szt., wchodzisz?
    Lub po 90 GBP/szt. jeśli wolisz.
    Będziesz miał poczucie bycia inwestorem.

    -----

  • 27. Data: 2011-10-12 11:50:30
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    To są opony dla małych smochodów kompaktowych z przewymiarowanymi modą kołami.

    -----

  • 28. Data: 2011-10-12 13:35:54
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Takie historyjki to są na długie letnie wieczory.
    Inne auto, inne załadowanie, inny napęd, inna elektronika, inne podłoże, inne
    ciśnienie, inna temperatura itp. itd.

    -----
    > wyjeżdżały z takich zasp, że jedynym zmartwieniem był prześwit i czy się
    nie zapadłem po podwozie.

  • 29. Data: 2011-10-12 14:42:57
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Wyraźnie nie rozumiesz o czym piszesz.
    > Ale zgoda, sprzedam Ci te opony po 90 EUR/szt., wchodzisz?
    > Lub po 90 GBP/szt. jeśli wolisz.
    > Będziesz miał poczucie bycia inwestorem.

    nie napisałeś nic o tych oponach, o wrażeniach z jazdy, miałem kiedyś jakieś
    (bo nie pamiętam jakie) tanie zimówki i widzę średni sens zakładania takich.

    Lukasz

  • 30. Data: 2011-10-12 14:43:45
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > To są opony dla małych smochodów kompaktowych z przewymiarowanymi modą
    > kołami.

    dlaczego?
    coś nie tak z ich trzymaniem bo opinie mają raczej dobre?

    Lukasz