  • Data: 2015-03-14 20:33:56
    Temat: Re: nadejszła wiekopomna chwiła...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wziąłem się za sprawdzenie, czy schemat sterownika :

    https://github.com/UnifiedEngineering/T-962-improvem
    ents/wiki/T92A-Controller-Schematics

    jest poprawny (lub też zgodny z wersją T962A).
    I tu pierwsza zagwozdka. Nawet na zdjęciach PCB widać poważny błąd na
    schemacie.

    Chodzi o sterowanie grzałkami i wentylatorem głównym.
    Wg. schematu, grzałki są sterowane przez dwa inwertery U9A + U9F, z pinu
    33 MCU.
    A wentylator przez inwertery U9B + U9E z pinu 32 MCU.

    Wystarczy spojrzeć na foto PCB (sprawdziłem to też na mojej PCB na
    żywo), że grzałki są włączane z pinu 34 a wentylator z 33.

    Gdyby chodziło tylko o numer pinu, to można by powiedzieć, że to detal.
    Ale - opisy pinów na schemacie :

    Pin 32 = P1.24 / TRACECLK
    Pin 33 = P0.8/TXD1/PWM4/AD1.1

    są poprawne. Czyli jeżeli koleś poprawnie je ujął w programie - to to
    przecież nie ma prawa działać !

    Może któryś z kolegów zajrzeć w kod, jak to tam jest ?
    (nie, nie jestem leniwy - nie znam środowiska na razie)